BT Stutter Edit 2 nu 49 euro

quifster

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 januari 2003
Berichten
6.226
Op pluginboutique loopt nu een actie waarin je Izotope BT Stutter Edit 2 met 75 procent korting kan kopen. Hij is nu 49,41 euro.

Stutter edit is een effect plugin waarin je Realtime of geprogrammeerd 12 effecten op allerlei mogelijke manieren over je sound heen kunt gooien, dus stutters, pitch envelopes, panning, filters, chorus, comb filters, delays, reverbs en ga zo maar door.

Ik gebruikte zelf altijd stutter edit 1 en ik ben overgestapt op stutter edit 2 en die heeft meer effecten, meer instel mogelijkheden, ELKE parameter heeft een vrij instelbare envelope, veel betere user interface en ga zo maar door.

Mocht je deze al op het oog hebben dan is die 150 euro korting wel lekker op dit moment en je krijgt er ook nog gratis PhoenixVerb bij (een reverb plugin van 99 euro van izotope).

je kunt hem hier kopen:
Stutter Edit 2
 
nog wat interessante filmpjes van voorbeelden van deze plugin. Ik denk dat veel mensen deze plugin niet echt kennen, maar het scheelt enorm veel tijd kwa automation in je projecten en er kunnen dingen die je normaal niet zo maar even voor elkaar krijgt, dus ook voor sound design is het een handige plugin (zeker in auto mode, waarbij je geen midi hoeft te sturen om hem te activeren)

korte demo van wat van de mogelijkheden in deze plugin


hier legt BT zelf uit hoe zijn plugin werkt aan de hand van wat voorbeelden (zit ook een leuk voorbeeld in van hoe je de pitch van de reverb in realtime kan veranderen door de predelay te automatiseren in de plugin.)
 
Back
Top