Afgehandeld Bug bij teller: track x geluisterd

C-Klein

(Edward)
Lid sinds
21 juli 2008
Berichten
496
Locatie
Naast een spoorlijn
Ik heb vandaag een track geupload en denk dat ik nu twee kleine bugs heb ontdekt.

1) Aan de reacties te zien zijn er mensen die hem beluisterd hebben, maar de teller onder 'Bekeken' blijft op 0 staan. Zowel in Mozilla Firefox (ingelogd als lid) als in Microsoft Edge (niet ingelogd).

2) In Microsoft Edge (waar ik dus niet ben ingelogd) zie ik in het door mij gestartte draadje in het onderschrift van mijn eigen bijdragen steeds de tekst: "http://www.synthforum.nl/forums/showpost.php?p=1629069&postcount=3". Ik denk dat dit een vergissing is.
 
1) Aan de reacties te zien zijn er mensen die hem beluisterd hebben, maar de teller onder 'Bekeken' blijft op 0 staan. Zowel in Mozilla Firefox (ingelogd als lid) als in Microsoft Edge (niet ingelogd).

Ik heb geluisterd door met rechter muisknop op de track te klikken en nieuw te scherm te openen. Misschien hebben de mods daar iets aan.
 
1) Aan de reacties te zien zijn er mensen die hem beluisterd hebben, maar de teller onder 'Bekeken' blijft op 0 staan. Zowel in Mozilla Firefox (ingelogd als lid) als in Microsoft Edge (niet ingelogd).
Audio bijlagen worden in Xenforo direct door de webserver aangesproken in plaats van dat ze eerst door het PHP script gaan. Dit heeft vooral te maken met efficiency door de manier waarop browsers dit type content benaderen. De code voor het aantal keer dat een bijlage is bekleken, wordt daarmee omzeild en de teller blijft dus op 0 staan. Er bestaat een kans dat in de toekomst meer typen bijlagen op deze manier worden aangesproken.

(vrij vertaald vanuit een discussie op het Xenforo forum)

2) In Microsoft Edge (waar ik dus niet ben ingelogd) zie ik in het door mij gestartte draadje in het onderschrift van mijn eigen bijdragen steeds de tekst: "http://www.synthforum.nl/forums/showpost.php?p=1629069&postcount=3". Ik denk dat dit een vergissing is.
Die regel tekst is je signature of handtekening. Die heb je ooit zelf een keer aangemaakt en wordt onafhankelijk van het type browser getoond. Als lid kun je in je profiel aangeven of je signatures wel of niet wilt zien. In jouw profiel is deze voorkeur ingesteld op "niet zien". Voor niet-ingelogde bezoekers geldt dat signatures van leden altijd worden getoond.

Via je gebruikersinstellingen (rechts bovenaan de pagina, waar je naam staat) kun je je instellingen voor signatures wijzigen;
- Voor het tonen van signatures: Gebruikersinstellingen -> Voorkeuren -> Content opties -> Toon signatures van anderen bij hun berichten
- Voor het wijzigen (of verwijderen) van je eigen signature: Gebruikersinstellingen -> Signature
 
Audio bijlagen worden in Xenforo direct door de webserver aangesproken in plaats van dat ze eerst door het PHP script gaan. Dit heeft vooral te maken met efficiency door de manier waarop browsers dit type content benaderen. De code voor het aantal keer dat een bijlage is bekleken, wordt daarmee omzeild en de teller blijft dus op 0 staan. Er bestaat een kans dat in de toekomst meer typen bijlagen op deze manier worden aangesproken.

(vrij vertaald vanuit een discussie op het Xenforo forum :)
Ah, duidelijk! Dank.

Die regel tekst is je signature of handtekening.
Wat blijk ik een bizarre handtekening te hebben (gehad). Nu weggehaald.

Oh , en welkom terug trouwens :okdan:.
Dankjewel. Maar ik ben hier niet weggeweest. Ik ben mee blijven lezen, ondanks dat ik zelf bijna geen muziek meer maakte.
 
Back
Top