4x4 op de MC-707

Yes dat kan hij, en CC messsages sturen hoe stel ik het in op de MC 707? Em dat zou ik met alle 8 kanalen van de MC 707 kunnen doen, de Toraiz heeft wel 16 kanalen.
Hier loop ik door de settings heen om de Minitaur aan te sturen. Dat is maar 1 kanaal, maar je kunt dat voor elk kanaal doen natuurlijk.
 
Goede shit dit allemaal. Niet alles helemaal mijn ding, maar ik hoor duidelijk dat dit goed in elkaar zit. Soms het idee dat de drums iets te scherp afsteken tegen de rest van de mix, alsof ze niet in dezelfde ruimte zitten. Misschien als je ze net iets zachter zet da dit al weg is. Of misschien een paar druppeltjes reverb ofzo.
Flinke promo voor de 707 zo ook. Nu wil ik er ook een!
 
Goede shit dit allemaal. Niet alles helemaal mijn ding, maar ik hoor duidelijk dat dit goed in elkaar zit. Soms het idee dat de drums iets te scherp afsteken tegen de rest van de mix, alsof ze niet in dezelfde ruimte zitten. Misschien als je ze net iets zachter zet da dit al weg is. Of misschien een paar druppeltjes reverb ofzo.
Flinke promo voor de 707 zo ook. Nu wil ik er ook een!
Thnx.
Ja kan goed kloppen, ik ben vaak minder bezig met 'de mix' en meer met melodie enzo.
Puntje van aandacht :) Hahahahahahaha. Ja, dit soort filmpjes maakt mij altijd 'hebberig' :)
 
Back
Top