Dave Mech - Bouw Nieuwe Studio - Deel 2

Dave Mech - Bouw Nieuwe Studio - Deel 2

No permission to download
Die is er nog steeds niet nee haha. Erg veel gebeurd afgelopen twee jaar dus die video kwam op een laag pitje te staan. Maar ik wil zeker nog eens eens een deel 3 doen. Mini studio tour ofzo
De kh420 bevallen nog steeds uitermate goed. Ik kan echt zonder problemen er op afmixen en het vertaald gewoon top
thanks voor de reminder wel. Ik hou het in gedachte en zal eens kijken of ik later dit jaar een video kan maken :)

Goed om te horen. Gebruik je de 420's nog in combinatie met subs.. bijvoorbeeld KH-750?
 
Goed om te horen. Gebruik je de 420's nog in combinatie met subs.. bijvoorbeeld KH-750?
Ik had eerst een kleine sub van dynaudio er bij maar uiteindelijk weg gedaan. Niet echt nodig. Ik ben van plan wel de KH750 op den duur toe te voegen voor de DSP. Ik heb nu een losse externe DSP unit maar ook die heb ik laatst min of meer uit gezet. De speakers klinken zo goed en aan studio ruimte zelf ben ik inmiddels ook wel gewend geraakt. Testte het laatst zonder dsp behalve een bass boost en het klinkt gewoon top :) Dus die xilica dsp staat ook in de verkoop en dan komt er denk ik een kh750 voor in de plaats.
 
Back
Top