ModularWorld Livestream

SB-SIX

Ouwe rot
Lid sinds
3 januari 2013
Berichten
4.150
Hi,

Dankzij forumlid @Krek heb ik een plekje gekregen in de livestream van ModularWorld. Zaterdag 13 feb vanaf 23.00 is er een livestream met de volgende artiesten:

Sonja (Canada),
Yumi Katayama (Japan),
Bachelard (Canada),
SB-SIX (The Netherlands :))

De stream zal te zien zijn via deze link, en je kan er nu alvast naartoe om een reminder aan te maken:


Misschien tot dan!
 
Intussen gekeken. Het meeste is inderdaad erg technisch/noise/experimenteel. De laatste performance, van SB-SIX, vond ik WEL goed.

Meestal zijn performances met een modular voor mij te technisch, a-muzikaal,.... maar de performance van SB-SIX heeft voor mij wel het muzikale, melodieuze, ... waar ik dus wel naar kan luisteren.
 
Mijn eten is aangebrand :frons:

(SB-set geluisterd tijdens koken en was compleet afgeleid, dat was iig positief ;))
 
Heeel vet man! Leuk om te zien welk gezicht er achter SB-SIX schuil gaat. Je bent wat mij betreft de enige deelnemer die modular als muzikaal instrument inzet. Veel gebliep en getsjiep is vaak alleen luisterbaar voor de mede modular fetisjist, minder voor de muziek liefhebber...

je maakt mooie klanken, een mooie combi van experimenteel en gangbaar. Een mooie balans tussen voorspelbaar en onvoorspelbaar. Precies wat muziek voor mij interessant maakt. Lekker bezig man!!
 
Heeel vet man! Leuk om te zien welk gezicht er achter SB-SIX schuil gaat. Je bent wat mij betreft de enige deelnemer die modular als muzikaal instrument inzet. Veel gebliep en getsjiep is vaak alleen luisterbaar voor de mede modular fetisjist, minder voor de muziek liefhebber...

je maakt mooie klanken, een mooie combi van experimenteel en gangbaar. Een mooie balans tussen voorspelbaar en onvoorspelbaar. Precies wat muziek voor mij interessant maakt. Lekker bezig man!!
Dat is heel tof commentaar, dankjewel! Je vat het mooi in woorden en dat is ook precies wat ik wil bereiken, die combi van behapbaar en onvoorspelbaar. :okdan:
 
Niet live kunnen kijken, maar wat een toffe performances. Wat een toffe set van jou ook zeg. Echt knap.
 
Back
Top