• Het stemmen voor de Synthforum Contest 2020 is begonnen.

• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer en krijg je ook geen email als je je wachtwoord probeert te resetten?
    Neem dan even contact met ons op.

maurice201 - Hokuto shinken klang

maurice201

Member
RobotAnlage - Hokuto Shinken Klang

According to the legends of Hokuto Shinken, it is said, "Wherever RobotAnlage arises, Dub shall soon follow." The heir of Hokuto Shinken must hear the tumultuous 909 echo into noise as a cost of wielding the martial arts of Dub Techno. This brings wrath and destruction to everyone they encounter: their enemies, friends and loved ones, obliterating whole planets in the process.

1V/oct

Crazy Diamond
As the Fist of the North Star listens to the Shaolin Shinken Warrior, he says: Me like! While galaxies fade and stars reproduce into cosmic infinity, we kneel in humble admiration, only to discover that we are playing this track yet another time.

kobuz

Well-known member
Fijne vibe om naar te luisteren, goeie sounds ook. De balans van de sounds vind ik wat minder, die synth stabs knallen hier mij wat te hard uit de speakers vergelen met de beat.

e-Gloomy-nations

Well-known member
Nou ja, hier zitten erg goeie stukken in, maar na 5 minuten raak ik verveeld. De percussie is erg repetitief. Nee, niet echt mijn kopje thee. Sorry.

Succes!

Gloomy :)

ProtoHuman

Well-known member
Je hebt de dubtechno vibe echt lekker te pakken! Wat mij betreft mag ie een een tikkeltje smeriger: iets meer sub, krakende tape delay, ruis... dat past lekker bij deze style. Het hoge orgeltje vind ik niet zo mooi.

Innisten

Krucial Moal
Naar mijn smaak zit er wat te weinig variatie (of misschien beter gezegd: leven :)) in de drums. Ik heb het idee dat ik steeds naar dezelfde loopjes luister, die af en toe aan en uit gezet worden.
Het overall sfeertje is wel OK hoor. Prima 9.09 naar te luisteren. :okdan:

Mis wat beweging/leven. vond 3:03 wel genoeg. Denk als er wat meer power en sub in zou zitten dat het veel beter loopt. Dat lead dub chord staat wat hard. Wel lekkere sfeer verder.

anoniempje

hobby knooier
Zo dat klinkt lekker smerig, houd ik van, sound pakt mij, track is 9:09 lang altijd goed ;) en houd lang mij aandacht vast ondanks dat er weinig gebeurt. Maar in een minimale track waar weinig gebeurt maar alles wel erg lekker klinkt mag het.

Gebruik je hier een dx7 met flinke delay of is het wat anders? klinkt erg lekker in elk geval!

Ytse

༼ つ ◕_◕ ༽つ
De saw akkoordjes, acid lijntje en dat andere melodie geluidje zijn cool. Ik vind ze alleen niet echt bij elkaar passen.

ohtar

Well-known member
Ik vind het begin tof, maar aan halverwege verlies je me een beetje. Ik vind die acid soundjes ook niet helemaal passen. Wel veel potentie wat mij betreft, deze track.

Jason31

Bitwigger
Goeie track, dit is geen luistertrack maar moet je ervaren op een festival, lekker juist die trage opbouw, en een mooie sfeer. De mix kan overigens wel een stuk beter, ik vind er persoonlijk iets teveel lo-fi in zitten, ik weet niet of dit bewust is maar het is een beetje muddy nu.

Dr van Lansberg

Trust me, I'm a
Staff member
Normaal gesproken ben ik niet zo'n fan van gruizig. Maar voor deze track maak ik daar graag een uitzondering voor. Track blijft boeien. Ik heb me uitstekend vermaakt.

vink

atropos-krans-os
in de meest diepteloze stad van dit kale land
oe mooie grein geluiden, me like.
ik heb een zwak voor minimalistische nummers, blijkbaar.
werkt voor mij dit nummer. mooi gemaakt, mix erg goed. klinkt goed.

Erwinn

Well-known member
De opbouw is echt geweldig, dubby en donker. De mix is wat muddy, maar vind ik niet eens zo storend. Sommige geluiden hadden er wat uit mogen springen qua frequentie voor wat dynamiek. De hats wat meer hoog, een diepere bas. Maar hoe dan ook een stem!