Motu 828 DC coupled voltages ?

Paterfiets

Nieuwkomer
Lid sinds
5 november 2020
Berichten
15
Locatie
Nvt
Ik weet goed of ik deze vraag in het juiste subforum post. ( excuses indien niet maar moet mijn weg nog een beetje vinden hier )

Maar ik wil mijn voornamelijk digitale set up uit gaan breiden na modulair/eurorack omdat ik toch echt meer heb met knopjes.

Ik gebruik Bitwig en wil de grid kunnen koppelen aan een modulair systeem dmv CV.

Dus het begint natuurlijk met een brug tussen die twee.

Nu heb ik tot nu uit uitgevonden dat er een paar manieren zijn om dat te verwezenlijken, bv via een ADAT audio interface en expert sleepers modules.

Of via een DC coupled audio interface.

Nu is een iets oudere Motu 828 MK1 of 2 daarvoor een budget vriendelijk alternatief alleen wat mij niet helemaal duidelijk is zijn de voltages die deze geven en hoeverre dat invloed heeft..

Als ik kijk op de site van Motu staat er ;
8282.34.6A2.34.6A2.34.6C
828mk23.97.8A3.87.6A4.59C

Waar de vierde kolom het analoge output voltage is en de vijfde kolom de totale range van de analoge input.

Is dit genoeg voltage of geeft dat toch ergens beperkingen ?

​​​​​​​Misschien dat iemand mij dit een beetje uit kan leggen ?
 
Ik heb een motu 828 MK 2 en die doet dat inderdaad, ik weet niet of de output voltage beperkingen met zich mee brengt. Ik ga het binnenkort proberen en dan laat ik het hier wel weten.
Nu nog even kabels regelen ;)
 
Kost wel wat meer dan een Motu 828 Mk2 maar een Expert Sleepers ES-9 is misschien een optie. Kan je direct met USB met je computer verbinden. Of een iets goedkopere ES-8. Maar voor dat prijsverschil zou ik voor een ES-9 gaan.
 
Ik heb een expert sleepers wel overwogen maar eigenlijk heeft een Motu een beetje dezelfde functionaliteit en als starter kies ik dan liever voor een leuke module..

Trouwens kan ik vanuit modulair rechtstreeks na de Motu ? Of moet daar een VCA of mixer tussen ?
 
Back
Top