Gloomy - Neutralizing The Chip

https://soundcloud.com/gloomer2000/gloomy-neutralizing-the-chip

Laatste track van mijn album AVRA KADAVRA.

Lees ook de comments op SC. ;)

Groetjes en bedankt,

Gloomy.

Hola Gloomy,

Lekere track,klinkt lekker!
Er zou nog een overheersenden melody op kunnen, maar dat is persoonlijk:D
verder:halleluja


groeten van andreos:)
 
Je maakt serieuze stappen vooruit Gloomy , ik denk dat labels in dit genre best wel interesse zouden hebben om deze uit tebrengen.
 
Wat een heerlijke track weer.
Vooral het begin is erg lekker met die basloop.
Die acid-achtige invloeden zijn ook erg leuk gedaan.
Vind verder de drum en percussie ook erg fijn.

Da's heel fijn om te lezen, dank je wel beste Jeroen. Ben erg blij. :luv:
 
Mooie track hoor, net keihard 2x gehoord in de auto. Bassline is wel iets te hard zodra ik de volumeknop flink open draai, maar dat mocht de pret niet drukken :okdan:

Hey Jason, hey hoe cool is dat? 2x in de auto, ja daar kun je wel horen dat de bassline te hard staat. Ik had het zelf nog niet door. Bedankt kerel! :)
 
Hola Gloomy,

Lekere track,klinkt lekker!
Er zou nog een overheersenden melody op kunnen, maar dat is persoonlijk:D
verder:halleluja


groeten van andreos:)

Hey Andreos, je bent weer trouw van de partij. Dat vind ik leuk van je, dank je wel. Ja, ik heb hem bewust minimaal gehouden, zonder al te veel melodietjes. Dat was één van mijn voornemens voor het nieuwe jaar, en dat is met deze plaat wel gelukt, denk ik. THX! :)
 
Je maakt serieuze stappen vooruit Gloomy , ik denk dat labels in dit genre best wel interesse zouden hebben om deze uit tebrengen.

Dank je wel, dude. Dat zijn mooie complimenten, maar ik ga eerst afwachten wat mijn huidig label, FenixFire Records ervan terecht gaat brengen. Tnx man! :)
 
Hij begint heel lekker. Mooie subtiele geluidjes, tof. Als die bas er rond 0:50 bij komt heb ik het gevoel dat er een nootje wringt. Misschien in combinatie met de main bas?

De track loopt verder prima en stuitert fijn door. De 303 erbij kan ook goed. En de mix is evenwichtiger dan ik me van eerdere tracks kan herinneren. Goed bezig, Gloomy!
 
Hij begint heel lekker. Mooie subtiele geluidjes, tof. Als die bas er rond 0:50 bij komt heb ik het gevoel dat er een nootje wringt. Misschien in combinatie met de main bas?

De track loopt verder prima en stuitert fijn door. De 303 erbij kan ook goed. En de mix is evenwichtiger dan ik me van eerdere tracks kan herinneren. Goed bezig, Gloomy!

Hey Rutger, bedankt man, is hartstikke fijn van je. Oh ja, bij Gloomy wringen vele nootjes :) Dat zijn we gewend. Blij dat ik 'm goed gemixt heb. Dank je wel!
 
Back
Top