Erg lang weg geweest, maar ik kom altijd terug

ja idd, klinkt een beetje als 1 herhalende pattern. Ook de bas glued niet echt.
Wat meer variatie en een andere baslijn en dan denk ik dat die beter loopt.
Klinkt wel lekker,
 
Ha.. ik dacht laatst.. hoe zou het toch met de SU700 brother gaan?? Maar leuk van je te horen.. lekker bezig!! :okdan: Je bent echt duidelijk een andere weg in geslagen.. mix en sfeer zijn heerlijk maar idd wat uitgesponnen..

Zat ff op je kanaal rond te neuzen en luisteren toen ik in een vid je repliek op de comment hieronder las.. :dubbel: :halleluja really made my day :D

I'm single.png - Click image for larger version  Name:	I'm single.png Views:	0 Size:	27,4 KB ID:	3779610
 
De baslijn in het begin van het nummer staat sowieso te hard waardoor het niet gelt, en ik vind die baslijn ook niet echt goed passen, dus eens met flyweight op dat vlak. Van mij mag de kick wel harder (maar dat lijk ik onder iedere track die op SF wordt gepost te zeggen :?). de pads en repeterende geluidjes vind ik wel erg leuk. Maar het nummer mist een beetje de structuur die je bij (psy)trance verwacht, de opbouw en progressie. Of je moet dat expres anders hebben willen doen?
 
Ik vind hem wel erg vet, deze track is gewoon gemaakt voor in een donker trance hol, die loops zijn ontzettend goed, opbouw is langzaam maar dat maakt wat mij betreft niet uit voor dit genre. Er zoude evt nog wat scheurende 303 geluiden bij kunnen, misschien is de kick ook iets te mak maar dat hoor ik nooit zo goed op de koptelefoon, de bassline kan je wellicht beter laten klinken met misschien een saturator of lichte distortion, wat automation op de filters is ook nog een optie. Het einde vind ik ook goed. Zit een bizarre lekker sfeertje in deze track.
 
vond t ook wel lekker, enige is die stabby bass, die ligt niet lekker in de mix.
 
Mooi dat je terug bent, vriendin is nog wel dezelfde geloof ik?
Die bas is een beetje lastig, maar prima track. Het einde komt wel onverwacht, had nog wel langer mogen doorgaan.
 
Thanks iedereen voor de feedback! de muziek is inderdaad vrij repetitive, Ik ben niet compleet een andere weg in geslagen, ik maak hiernaast nogsteeds trap beats etc. Kwam door een vriend van me op het idee om hier even iets meer in te proberen. Nogsteeds dezelfde vriendin inderdaad, ik heb zojuist een huis gekocht met haar!
 
Back
Top