Fifth Bot - Kein Schmerz, Keine Trauer

Heel mooi, echt fijn om naar te luisteren! Ik zou zelf de drums wat meer reverb geven, maar dat is een kwestie van smaak uiteraard. :okdan:
 
Zit wel goed in elkaar. Zo rond 5:12 verwacht ik echter een progressie waar ge kippevel van krijgt, maar het blijft wat te lang in hetzelfde hangen.
Ook : Ik had het volume strak staan en rond 1:00 komt die bassdrum echt veel te hard aan...Mag wat meer ingetogen ipv dok dok dok...
 
Zit wel goed in elkaar. Zo rond 5:12 verwacht ik echter een progressie waar ge kippevel van krijgt, maar het blijft wat te lang in hetzelfde hangen.

dat blijf ik toch lastig vinden, om dan toch weer er iets heel origineels als climax erin te duwen, dat wel binnen het nummer past, en dus niet ineens totaal uit de toon valt.

Ook : Ik had het volume strak staan en rond 1:00 komt die bassdrum echt veel te hard aan...Mag wat meer ingetogen ipv dok dok dok...

dat was me nog niet zo opgevallen, volumes kunnen idd wat beter in balans, ik kan het echter nu helaas niet meer makkelijk aanpassen. Ik werk de laatste tijd meer en meer met hardware en dan is het niet zo eenvoudig alles weer terug te krijgen als je al weer met een nieuw project bent gestart. Daar moet ik nog iets op vinden, misschien maar STEMS op het einde exporteren of zo, zodat individuele tracks indien nodig opnieuw kunnen.

thnx voor het luisteren en de feedback!
 
Back
Top