Dat klinkt wel heel analoog.
Mix noise in je CV sources. Mondjesmaat, een beetje hier, een beetje daar, zoals zout een peper. Op filter resonantie, op filter cutoff. Op oscillator frequency. De filter audio input in de cutoff CV mixen kan ook lekker klinken. Je kunt de noise ook met een envelope&vca richting deze inputs sturen voor meer controle, misschien voor extra gruizige attacks of decays.
En natuurlijk 2 oscs ongesyncd mixen en deze (of filter ingang) licht oversturen. Denk ook aan suboscs voor de dikkere sound.
Dat kan allemaal vast ook digitaal, maar hoe dat dan klinkt, weet ik niet

Ik zou niet te veel gruizeligheid verwachten van bucket brigade delays, ik weet niet waarom iedereen die noemt. Ik heb er een paar gehad (echte, geen emulatie), maar dat komt niet in de buurt van analoge noise, filters, oversturing, een spatje spring reverb, etc. Ik vond ze zelfs vaak eerder het geluid verarmen en verplatten dan verrijken. En ik houd van vies en gruizelig geluid

Gebruik dan liever een delay met vergruizeling in de feedback loop. B.v., daar kom ik weer, met het inmixen van wat noise in de loop.
Er zijn trouwens een hele hoop verschillende noise types, probeer ze allemaal