Melodic techno met de Akai Force en Virus TI2

Dat kan toch juist ook de 'bedoeling' zijn van techno? Geen ultieme climax en (naar het lijkt) minimale variatie die daardoor juist bevredigend kan zijn?

Klopt, maar deze stijl is vaak ook niet echt techno. Het zit een beetje tussen trance en deephouse en techno in. Met de nadruk op melodic, mooie akkoordprogressies en goede melodieën. Bovendien is het maar mijn mening he. Dat is het leuke van muziek, niemand heeft gelijk en er is geen winnaar. :okdan:
 
Nou deze stijl bevalt mij ook wel:) beetje de trancy kant van techno misschien, maar t zit heerlijk in elkaar!
 
Klopt, maar deze stijl is vaak ook niet echt techno. Het zit een beetje tussen trance en deephouse en techno in. Met de nadruk op melodic, mooie akkoordprogressies en goede melodieën. Bovendien is het maar mijn mening he. Dat is het leuke van muziek, niemand heeft gelijk en er is geen winnaar. :okdan:

Daar heb je wel gelijk in. Wat betreft die laatste zin: Daarin heb je al helemaal gelijk 8~
 
Lekkurrrr hoorrrrrr.
Je hebt heerlijke sounds gebruikt. Ik hou wel weer van de melodieuze tracks :okdan:
 
Gave spullen en een vette sound zeg.
Alles klinkt mooi uitgebalanceerd.

Dank je Robi!! Op een of andere manier gaat dat met de virus en force erg goed. Beetje eq en compressie en het klinkt. Hou van deze workflow!
 
Back
Top