Gaat Behringer hier over de schreef en geeft daar iemand iets om?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
"Wat is dit? wat gebeurt hier? wenkbrauwen omhoog" enz enz.

Dat is dus exact wat ik bedoel, waarvan akte :D Ik heb er nu al spijt van dat ik het getypt hebt, maar haal het niet weg ondanks dat het sowieso al niet meer kan.
Er is maar 1 rabbit-hole, this is it, the real-deal.. ik kan er niet meer/minder van maken, zeg ik na 12 jaar intensief lezen, luisteren, kijken ben ik tot die bittere conclusie gekomen.
Het is dan eigenlijk, ook totaal niet grappig, maar ernstig.. te ernstig, voor dit forum

En nee, ik ben geen wappie, dommie, reli, noch geesteszieke.. ik weet exact wat mijn beperkingen en kwaliteiten zijn, en vastbijten tot de laatste steen is omgedraaid, is er 1 van.

Mocht ik iemand hebben gekwetst, dan spijt me dat. Maar slechts omwille, dat zulke opmerkingen slecht vallen ; niet omdat het niet waar is.
Hier zal ik het dan ook bij laten, zal het niet meer doen ! gewoon weer muziek/synths talk vanaf nu.
 
Laatst gewijzigd:
Ahja, maar maar die noemde ik natuurlijk wel in het woord 'Uliminazionistische'. De complot-bingokaart moet wel vol tenslotte. En die post heeft hier toch dik een jaar gestaan, dus so much voor de koelkast-lampjes theorie.
Neuh, dat is nog steeds een bijnaam.. wss een slippertje van de mod :P zullen we wedden dat zodra dat woord valt, dat dit topic binnen no-time dicht is? (en ik een -terechte- ban krijg? wellicht perma-ban) :) kratje bier? En, vwb het Synthforum, is dat ook niet meer dan terecht. Het hoort hier niet, en ik had dat niet moeten typen, en laat het hierbij.

We gaan het gewoon meemaken, en dan wil ik die wenkbrauwen nog weleens zien.. hoe ver ze gaan.
 
Ik herken bepaalde delen van de gedachtengang wel, er is veel mis in de wereld.
Zaak is wel te zorgen dat het je niet gaat raken in je persoonlijke belevenis van het leven. Daar ben ik geweest en dat was niet fijn.
Mindfulness, meditatie hebben mij daar gelukkig uit kunnen halen.
In het grote perspectief maakt het allemaal weinig uit.
Namaste!
 
Ik las net op facebook (en dus is het waar) dat vandaag zoals eerder bekend Biden een meeting heeft met Poetin en daarna nog een meeting met Uli heeft over electronica en spionage, dus bereid je maar vast voor.
Ik kreeg ook nog pas geleden m'n uitnodiging voor een vaccinatie met een aanbieding erbij voor een alu hoedje met 25% korting, die hebben jullie toch ook gehad?
 
Ik las net op facebook (en dus is het waar) dat vandaag zoals eerder bekend Biden een meeting heeft met Poetin en daarna nog een meeting met Uli heeft over electronica en spionage, dus bereid je maar vast voor.
Ik kreeg ook nog pas geleden m'n uitnodiging voor een vaccinatie met een aanbieding erbij voor een alu hoedje met 25% korting, die hebben jullie toch ook gehad?
Ik heb mn vaccinatie genomen vanwege het magnestisme, dan waait mijn hoedje niet meer af. Mn tweede wacht ik even mee totdat de Neutron erbij zit, tot die tijd heb ik wel een Crave
 
Politieke kwesties terzijde, ik ben in ieder geval heel blij met de twee (gratis) VCV Rack kloons van "Audible Instruments" (jezelf klonen lijkt nu de beste optie), Macro Oscillator 1 & 2. Gouden tijden.
 
En de oscillator modellen van Plaits zijn er ook al een tijdje als user oscillators voor de Korg Minilogue XD en Prologue.
 
hehe.. ik was na wat zoeken ook bij VCV (en vele andere clones) uitgekomen. Plaits is ook discontinued las ik ergens.. maar klinkt zeker ok.. ik ga ook niet aan Eurorack beginnen.. dan toch liever een computer met total recall :)

 
Ik heb alweer een tijdje geleden een clip van loopop gezien waarin hij de hardware MI vergeleek met die van VCV en er zat echt weinig tot geen verschil tussen.
Als je met software tevreden bent dan is VCV een prima alternatief.

 
We gaan het gewoon meemaken, en dan wil ik die wenkbrauwen nog weleens zien.. hoe ver ze gaan.
Volgens mij zit je per abuis op het verkeerde forum...
 
Als mijn hoedje afwaait hoop ik niet dat 'ie van de rand van de wereld afvalt.
 
Ik heb geen aluminium hoedje want ik geloof daar niet in. Daarnaast ziet het er gek uit.
 
Bericht door een moderator:
En het is weer mooi geweest. Uli gaat over de schreef of niet. Prima. Daar ging het namelijk om. Synthforum is niet de juiste plek om je complotgedachtes te spuien, evenmin voor het spuien van je gedachtes over complotgedachtes. Ben ik daarmee deel van het complot? Vast wel. So be it. Zoals @Sander02 heeft voorspeld, gaat deze draad dicht. Voor complottheorieën dient u zich te wenden tot Facebook en YouTube.
 

Ik denk dat de meeste lezers op dit forum goed geinformeerd over de industries. Maar net zoals de meeste huidge tieners, die maar al te goed weten waar de onderdelen en batterijen van hun telefoon vandaan komen, is het een persoonlijke keuze om een product niet te kopen.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top