the End of the Beginning [Oldskool House]

Child of arT

Ouwe rot
Lid sinds
27 Maart 2011
Berichten
1.946
Locatie
Heemstede.
http://soundcloud.com/child-of-art/the-end-of-the-beginning

Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden! Lekker oldskool met sterke brede basslines. Misschien wat eentonig maar dat is juist de bedoeling!
 
Klinkt best fijn, misschien de kick wat meer ruimte geven ten opzichte van de bassline. Klinkt net iets te ver weg(gedrukt) naar mijn mening.
 
Klinkt best fijn, misschien de kick wat meer ruimte geven ten opzichte van de bassline. Klinkt net iets te ver weg(gedrukt) naar mijn mening.

Ja, ik hoor dat ook maar heb er niet zoveel problemen mee. Je 'voelt' dat de kick er is, dat vind ik voldoende.
 
Zitten leuk mysterieus stukje in met choirzang en orgel die me wel boeien. Had gehoopt dat de hele track dit soort pareltjes zou bevatten. Misschien een idee voor de volgende track?
 
Ja coole track. Orgel/koor gedeelte is inderdaad een onverwachte oase van sereniteit in het house gedreun. Mooi gedaan!!
 
Geinig dat jullie dat Choir gedeelte mooi vinden. Ik ga dat idee zeker meenemen in toekomstige tracks om even rust te brengen in een track. Thankx!
 
Nog steeds een herkenbaar geluid! Goed ritme en prettig dat je nu soms ook een akkoord gebruikt.
 
Back
Top