Wie staat er ook op de Cirklon Sequencer wachtlijst? En hoe lang al?

Als je mijn 909 wil zien in de hunter poging dan duw je even op yt ’i m a hunter klinkske’
die is gemaakt ahv een eerder yt filmpje en is dus niet correct :)
 
Ik heb ook witte rook uit Berlijn gekregen! Ik zit nu toch wel in dubio of ik ga toehappen. Mochten forumleden geïnteresseerd zijn om via mij te bestellen dan hoor ik dat graag. Ik ga dit weekend eens nadenken over of ik 'm wel of niet bestel.
hey binaural, heb je hem aangeschaft? … weet niet of ik al te laat ben maar mocht er nog de mogelijkheid zijn om hem
via jou te bestellen dan zou ik dat heel
graag willen doen… zou echt te gek zijn… ik heb je een pb gestuurd… 👍🏻
 
Iemand een cirklon 2 kopen ?
Ik heb er momenteel 2 en da’s een beetje overkill he , eentje mag weg voor 2600€
 
Vond je een nieuwe kopen veiliger dan de batterij vervangen? :P
Mijn broer had ook een cirklon besteld en deze is nu net toegekomen . dus ik verkoop de mijne en koop die van mijn broer over 😌.
Ik kan de batterij vervangen maar ik ga het er niet op wagen net nu die in de verkoop staat .
Moest het mislopen , sequentix dekt alle kosten maar ik vermijd het liever om duur spul op de post te doen .
 
Ja zijn er wel veel inderdaad die hem eraf wippen (die houder) ... en met jouw ervaring zou ik de CK liever ook niet meer aan de post geven.
 
Ja zijn er wel veel inderdaad die hem eraf wippen (die houder) ... en met jouw ervaring zou ik de CK liever ook niet meer aan de post geven.
Dat is uiteindelijk allemaal goed gekomen , colin heeft mij een nieuwe CK gegeven omdat ik paranoide was dat er eventueel een miniscuul barstje in het moederbord zat , ( dankzij de onhandige klungels van ups)
Niks dan lof over Sequentix , top support en ik was ook niet de gemakelijkste customer !!
 
Iemand enig idee waarom dit niet lukt op mijn broer's cirklon ?
Onder menu , druk card/sysex ....alleen midi is selectable , op die van mij met een ouder OS kan ik switchen tussen usb en midi ...zie video



 
Je bedoeld dat enkel midi selectable is ?
Ligt dus hoogstwaarschijnlijk aan de nieuwere O.S. , de blauwe lettering is ook veel aangenamer , tijd om up te graden dus .
Vlug nog even een leuke pic , want een ervan gaat in de verkoop :
 

Attachments

  • IMG_0575.JPG
    IMG_0575.JPG
    190,3 KB · Bekeken: 71
  • IMG_0573.JPG
    IMG_0573.JPG
    194,2 KB · Bekeken: 75
Zeg beste mensen , ik heb hier een vraagje omtrent de aangerekende kosten voor de cirklon , deze is post covid natuurlijk toegenomen maar het volgende vebaast mij wel .
De cirklon(standaard) zonder vat is 1750 , vat zoals aangegenop website bedraagt 19 % in belgie (332 euro ).
Op het formulier is de vat 21% ipv 19%, wat ik nog vreemder vindt is dat de VAT berekend wordt op de cirklon(1750) + transport (42) , dus VAT = (1750+42)*0.21=376,32
 

Attachments

  • IMG_0609.JPG
    IMG_0609.JPG
    107,5 KB · Bekeken: 54
Weet nog wel dat ik ook enigzins verbaasd was over de nota. Maar met de houten zijkantjes erbij werd het toch al een belachelijk verhaal ten opzichte van toen ik op de lijst ging. Dusssss handen voor de ogen en op betalen geramd. Heb er nadien gelukkig ook nooit meer aan hoeven denken :P
 
Je bedoeld dat enkel midi selectable is ?
Ligt dus hoogstwaarschijnlijk aan de nieuwere O.S. , de blauwe lettering is ook veel aangenamer , tijd om up te graden dus .
Vlug nog even een leuke pic , want een ervan gaat in de verkoop :
Blacked-out is zo cool! Oogt dang-modern!
 
Back
Top