Chatvriendjes Meeting...lol...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Roel
laten we het doen op een dag dat er aansluitend een leuke electro/synthrelated feestje is.

zou wel cool zijn.. maar ik ga nie dansen
 
Origineel geplaatst door Riezz73
zou wel cool zijn.. maar ik ga nie dansen

hmmm,laat die hele meeting maar zitten!!! riezz wil niet eens dansen!! :D

nou wat het tijdstip betreft lijkt mij na het avondeten geschikt dus rond 19:30/20:00??? als begintijd zeg maar,niet iedereen hoeft rond dat tijdstip te komen natuurlijk!!! later mag ook!! maar goed we hebben nu de datum en de tijd,en zelfs al mensen die logeerplekken aanbieden...nu dus nog: waaro???
 
Origineel geplaatst door Roel
ik heb alleen een voorstel voor een datum en een tijd gezien?
laten we eerst eens uitzoeken of er iets leuks te doen is :)

Ik heb cafe belgie al als optie gehoord,maar als iemand een beter idee heeft,hou ik me aanbevolen!!!
 
en? is er al een place to be bekend? zou wel fijn zijn :)

de 13e staat al op me kalender aangekruist dussssss
 
café belgie lijkt mij een goed uitgangspunt.... november de 13e... (misschien dat we het café wel even moeten inlichten dat er een op hol geslagen kudde synthfreaks aanwezig zullen zijn???)

op dit moment komt iig:

1 Riezz73
2 Sjeijk
3 Ikke
4 JIJ???
 
Origineel geplaatst door d.j.conflict
café belgie lijkt mij een goed uitgangspunt.... november de 13e... (misschien dat we het café wel even moeten inlichten dat er een op hol geslagen kudde synthfreaks aanwezig zullen zijn???)

op dit moment komt iig:

1 Riezz73
2 Sjeijk
3 Ikke
4 JIJ???


hehe waarschuw ze ook even dan dat ze krachtstroom aanlegge.. als we allemaal (hmm) onze gear meenemen hihihi
geintje...

btw.. misschien neem ik nog iemand mee :)
 
Hmmm,aan het begin van deze thread hoorde ik nog veel mensen die wouden komen,maar gelang het ogenblik nadert,wordt het wel erg stilletjes..... kom op mannen waar blijft u allen???
 
wat is de stand nu eigenlijk?? wel benieuwd naar hoeveel er nog willen komen
 
ik heb geen idee...iedereen zwijgt als het graf....misschien moeten ze dit soort dingen wat meer promoten op de home page???
 
misschien inderdaad een optie.. maar ja niet vergeten.. tis natuurlijk een eigen initiatief?

wat als opkomst echt heel weinig zal zijn? cancellen? want om maar voor 3 man te komen is misschien voor allen beetje gekkewerk... ik hoor het
 
Ben je gek... 13 nov is een zaterdag? Kom ik.
Verder is 't geen 'officiele' meeting, dus frontpage gaat me een beetje ver.
Gewoon af een toe een schopje geven, deze thread!
 
:D tof!
 
Re : Chatvriendjes Meeting...lol...

Re : Chatvriendjes Meeting...lol...

Euhm, chatvriendjes...
Ik kom als lid die klote chatbox niet eens op maar goed.
Zaterdag 13 november in Cafe Belgie, ok maar hoe laat?

Ahaaa, ik zie inmiddels 19:30 20:00 staan, ik zal kijken ;)

Groeten, MeThOxY :biertje: :peukie:

p.s. Misschien krijg ik Dj Bies ook nog zo gek om mee te gaan...
 
19:30 20:00 ?
ai zo laat? dorie.. dacht dat het overdag zou zijn .... oei

moet dan een en ander om gaan zetten...
 
Van mij mag het ook eind van de middag wezen.
Kan ik lekker uitrusten van het shoppen onder 't genot van een biertje... (ik heb er nog één tegoed van Riezz :D)
 
Voor mij zou het einde van de middag ook makkelijker zijn. Ik moet tenslotten nog met het openbaar vervoer terug naar Tilburg.
 
Origineel geplaatst door Hanz
Van mij mag het ook eind van de middag wezen.
Kan ik lekker uitrusten van het shoppen onder 't genot van een biertje... (ik heb er nog één tegoed van Riezz :D)


hehe daarom en da kan ik Hanz toch nie aandoen als ik er nie zou zijn :D
 
Kijk het enthousiasme voor de chatmeeting wordt al groter....ik vind eigenlijk 15:00 wel een mooie tijd, en dan net zo lang door tot iedereen weg moet of te zat is om te praten??? :D

het maakt mij niet zoveel uit ik vind het prima om 's middags al af te spreken....
 
Origineel geplaatst door d.j.conflict
Kijk het enthousiasme voor de chatmeeting wordt al groter....ik vind eigenlijk 15:00 wel een mooie tijd, en dan net zo lang door tot iedereen weg moet of te zat is om te praten??? :D

het maakt mij niet zoveel uit ik vind het prima om 's middags al af te spreken....


heeeeel mooie tijd :D
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top