VSTi's vallen uit

Jesse Werver

Nieuwkomer
Lid sinds
13 oktober 2004
Berichten
12
Locatie
Utrecht
Wanneer ik in nuendo een vst plugin over een audio kanaal open valt er automatisch een VSTi uit.... (Ik heb dit overigens alleen bij mn Ohmboyz delay en mn Steinberg voicemachine processor vst's)
Zie ik wat over het hoofd? Komt het omdat het zulke grote plugins zijn want bij andere plugins blijven mn vsti's gewoon aan
 
goede vraag? steinberg al benaderd met dit probleem? als iemand het weet dan zijn zij het wel.... :D
 
ik zou daar erg kwaad om worden als die vsti's zo slecht ondersteund worden, ik zou met spoed contact opnemen met mcdos. die helpen je verder, want dit lijkt me een enorme bug en dat hoef je voor dat geld echt niet te pikken.
 
Origineel geplaatst door trash
Welkom,leuk dat je je ff voorstelt.
Wat zeggen ze bij steinberg over je probleem?

sorry...misschien beetje abrupt.....
ik hou me vooral bezig met het maken van minimal house...
Mn grote voorbeelden / inspiratiebronnen zijn vooral Monolake , Robag Wruhme en John Tejada....
 
Origineel geplaatst door Jesse Werver
sorry...misschien beetje abrupt.....
ik hou me vooral bezig met het maken van minimal house...
Mn grote voorbeelden / inspiratiebronnen zijn vooral Monolake , Robag Wruhme en John Tejada....

okey das al een stuk beter....al gemaild met steinberg?

wacht eens volgens mij staat daar wat over geschreven in de manual ergens op pagina 42
 
bezig.....Het gaat hier overigens wel over een wat oudere versie van nuendo nl. 1.52 die ik heb overgenomen van een kennis....Misschien is dat het probleem...

maar goed , ben aan t mailen.....
 
Origineel geplaatst door Jesse Werver
bezig.....Het gaat hier overigens wel over een wat oudere versie van nuendo nl. 1.52 die ik heb overgenomen van een kennis....Misschien is dat het probleem...

maar goed , ben aan t mailen.....

heeft je vriend de dongle wel meegegeven dan? want zonder dongle krijg je onvoorspelbaar gedrag binnen nuendo. en dan zou het verklaarbaar zijn dat je die problemen hebt.
 
Back
Top