Jd800 wat kost dat vandaag de dag

Bericht door een moderator:
Verplaatst.


Wat betreft je vraag... 600-650 Euro.
Iets meer als er ROM kaarten bij zitten.
 
Ik heb er (ongeveer 3/4 jaar terug denk ik; tijd is niet mijn sterkste kant) E 700,- voor betaald. Wel voor een (echt) puntgave JD inclusief draagtas en flink wat romcards, waaronder de veelgevraagde stringcard. Niet om iedereen nu na te kletsen, maar ik denk inderdaad dat die stringcard het meest waardevol is. Zo heb ik er (uit mijn hoofd) bijvoorbeeld diverse drum/percussie-, brass- en accordion kaarten bij, die ik denk ik niet zo snel zal gebruiken (tenzij ik gevraagd word de nieuwe CD van Jan Smit te produceren :D ). De stringcard daarentegen is breed (letterlijk!) inzetbaar.

Kortom, ik sluit me wel zo'n beetje aan bij Hanz.
 
...qua prijs een beetje te vergelijken met een knappe Jupiter 6 dus....:)
 
Een jup6 is toch nog wel zo'n 200 eurootjes duurder?

En ik dacht altijd dat de "vintage kaart" de meest begeerde was. Of is dat alleen i.c.m. de JD-990?
 
Ik had de mijne een tijdje terug hier te koop gezet .. Klik Hier

Ik heb die nieuw gekocht en wou hem verkopen omdat ik deze ook al in Rack vorm had (JD-990) ..

Maar ik heb besloten om hem toch te houden (is te beestig vind ik) ..
Ik had dus beter even wa nagedacht voor ik die te koop zette ..
Ik heb wel wa biedingen en voorstellen gekregen .. Het hoogste was 550€ ..



Greetz,
Com8



jd800.jpg
 
Origineel geplaatst door OnAcid
Een jup6 is toch nog wel zo'n 200 eurootjes duurder?

En ik dacht altijd dat de "vintage kaart" de meest begeerde was. Of is dat alleen i.c.m. de JD-990?

Jawel hoor, dat klopt wel zo ongeveer. Ik zat een beetje te stangen; had net de advertenties gelezen (aanbod) hier op het forum :duivels:

En die vintage card is volgens mij inderdaad alleen voor de JD-990.
 
idd de "vintage kaart" is een expansion board en kan niet in de JD-800 geplaatst worden ..
Maar idd wel in de JD-990 beste kaart voor de JD-990 omdat je dan extra patches ter beschikking hebt ..
m.a.w. als je die vintage kaart in een JV-2080 steekt heb je die extra klanken niet ..

vintage.jpg


Deze kaartjes zijn te verkrijgen voor de JD-800 .. Klik hier

Greetz,
Com8
 
Op de Duitse E-bay staan er een stuk of 4 link

Onder andere een JD800 voor € 485 Buy Now!

OT: Hooihuis; heb je die JD toevallig ergens in Nijmegen gekocht?
 
Nee hoor, ergens in Brabant (plaatsje is me helaas even ontschoten). Was wel een aardige knaap; iemand die volgens mij nog steeds enthousiast was maar door zijn drukke gezinsleven (...) niet meer aan zijn hobby toekwam. In eerste instantie zou hij van iemand een bod hebben gehad van E 900,- maar dat leek me toch wat minder waarschijnlijk. Maar goed, je zou er maar net een zoeken en geld te veel hebben ;)

Anyway, die deal ging blijkbaar niet door en uiteindelijk ging ik er mee weg voor E 700,- en daar kon ik goed mee leven.
 
Bass weet je wat zo gaaf is aan jouw postings?
Je peopt een one-liner uit en vervolgens onderbouw je helegaar niks, dus zeg ons: WAAROM!:halleluja
 
Origineel geplaatst door Bass
Ik zou in elk geval nooit geld erbijleggen voor een JP6 ...

Waarom dan? Omdat die JD800 zo goed zou zijn of de JP6 juist niet?
 
Nou ja mijn persoonlijke mening IS gewoon dat je met een JD800 zoveel meer kan dan met een Jupiter 6, vintage of niet...klaar...

mijn 2 euricenten...:)
 
Nou ja mijn persoonlijke mening IS gewoon dat je met een JD800 zoveel meer kan dan met een Jupiter 6, vintage of niet...klaar...

Tja dat is misschien wel waar maar het is toch appels met peren vergelijken...een JD800 kan ook veel meer dan een Minimoog of ARP2500....een mooie diepe choir ambient pad of esoterische tibetaanse laxeer bell krijg je niet uit een Jupiter 6...maar een gefreakte diepe zware analoge fuzzy string partij wel.
 
Back
Top