[Deep Tech house]Marlo Morales - London Radio (Mark Smit remix)

Erg swingende track!
Vanaf 2.05 begint het echt helemaal lekker te lopen.
Ik vind het toch wel knap gedaan van je, hoe je deze remix hebt gemaakt.

Edit; ik doelde trouwens nog op de 1e versie. De 2e versie mag er ook zijn; prima verbetering ook met de toevoeging van een snare.
 
Erg swingende track!
Vanaf 2.05 begint het echt helemaal lekker te lopen.
Ik vind het toch wel knap gedaan van je, hoe je deze remix hebt gemaakt.

Edit; ik doelde trouwens nog op de 1e versie. De 2e versie mag er ook zijn; prima verbetering ook met de toevoeging van een snare.

Thanks Robi, zal jouw nieuwe track ook eens goed onder de 'loop' nemen zo! :)
 
Had em n paar dagen terug al op de ipad ff gechekt op SC maar nu met de headphones snap ik em helemaal.. lekkere baslijn ;)
Erg lekker dus.. maar als er nog ruimte/tijd is voor edits.. zou ik eens experimenteren de off-beat snare te vervangen voor een meer synthetisch/modeling-achtig iets? Zou zeker passen in het sfeertje. Die er nu inzit zit zeker lekker in de mix maar heeft overduidelijk akoestische roots.. maar is maar n ideetje:)
 
Had em n paar dagen terug al op de ipad ff gechekt op SC maar nu met de headphones snap ik em helemaal.. lekkere baslijn ;)
Erg lekker dus.. maar als er nog ruimte/tijd is voor edits.. zou ik eens experimenteren de off-beat snare te vervangen voor een meer synthetisch/modeling-achtig iets? Zou zeker passen in het sfeertje. Die er nu inzit zit zeker lekker in de mix maar heeft overduidelijk akoestische roots.. maar is maar n ideetje:)

De track ga ik niet verder uitwerken, alleen nog masteren.
Ik ben erg tevreden met het resultaat en daarop nog experimenteren vind ik te riskant.
Als dit geen remix was, misschien leuk om jou een remix hiervan te laten maken met die ideeƫn.


Thanks SlaveoftheWave :)!
 
Zeer zeer aangename luisterbare en dansbare track, zit een lekkere groove in! Zou ik zo draaien ;) Waar zijn de vocals eig van als ik vragen mag? #Topper
 
Zeker lekker dit, heel fijn dat subtiele basslijntje er door heen in combinatie met die stabs.
 
Klinkt lekker...

alleen die vocal... wat is daar het idee achter? het lijkt een random snippet uit een toespraak van (Tony Blair??) voor de g8??
 
Back
Top