Fifth Bot - Chasing Bunnies At Night (SFC edit)

Heel goed deze! Ritmisch zit ie ook echt goed in elkaar. De ride cymbal die af en toe langskomt had je wat mij betreft wel weg mogen laten. Maar dat is echt een detail. Het doet me denken aan het recentere werk van Orbital. Mooi!

Wauw, dat lijkt me wel wat teveel credit, maar wel cool om te horen hoor!
 
Zeker mijn stem! Wordt er vanaf de eerste noot ingezogen. Helemaal mijn straatje wat muziek betreft en dan ook nog eens retevet geproduceerd! Niets dan complimenten, absoluut een track die ik vaker ga luisteren. Kiasmos on speed ;)

Ok dan! Superrrr bedankt, heel vet om te lezen!
 
Ik was even verhinderd met het luisteren en feedback geven, maar vanaf morgen ga ik er weer mee verder, te beginnen met iedereen die hier al wat geschreven heeft en daarna de rest.
 
Ja lekker hoor. Had van mij wel een beetje los mogen gaan, maar restraint is soms ook een deugd he
 
Prachtige track van kop tot teen :) het verveelt me geen moment.
Die titel lag ik strike mee, heb ooit in 1994 in de zomer op't einde van de nacht na een feestje, in een veld naast een abdij, een hoop konijnen zich tegoed zien doen aan het natte gras op een kleine weide. Dank aan Albert Hoffman :D kreeg ik het idee om er achter te lopen en er tussen te gaan staan, het wekte mijn aandacht. Voor ik het wist stond ik tussen die konijnen rond te lopen als een kind, die beestjes deden niet eens moeite om te gaan lopen en bleven lekker verder eten. Ze waren wel in de meerderheid maar ik vond dat toch maf. En de mensen op de bus die achter me op de baan aan een halte tot stilstand gekomen was ook, kan ook zijn dat ze eerder naar mij aan het staren waren dan naar de konijnen.:D Heb een keer gewuifd en deed dan maar alsof ik naar een boom liep om een plaske te doen...
Zat jij op die bus toen?:P
 
Lekkere stuwende track! Variaties zijn subtiel. Er mag van mij gaandeweg de track wel iets meer gebeuren. Iets verrassends qua compositie of dynamiek. Al is het een modulatie een toontje hoger. Maarrrr, dat is persoonlijk. Heerlijke track!
 
Dikke track met lekkere sounds.
De gang zit er lekker in maar het gaat wel in hetzelfde tempo steeds door, ik had het aardig gevonden als er ergens een leuke break in had gezeten, maar da's persoonlijk.
 
Hey, thnx voor je feedback, ik had er naar mijn idee wel wat afwisseling inzitten qua ritme (afgezien dat het natuurlijk wel 4 to the floor blijft he :P), een break idd niet, dat had het misschien nog wat spannender gemaakt.
 
Mooi. Als muziek op de achtergrond klinkt het al lekker maar bij beter luisteren blijkt er ook veel variatie in deze track te zitten. Fijn geproduceerd ook.
 
Lekkere kadans, interessante geluiden en de bas vult 'm af tot de nok :)
#duimpje
 
Back
Top