Chasing Bunnies At Night [house]

kick 2 preset

kick 2 preset

Ah, dat zou fijn zijn! Bij deze en alvast bedankt!
 

Attachments

  • kick 2 preset.zip
    99,3 KB · Bekeken: 121
Kijk, dit is volgens mij het probleem:
Schermafbeelding_2018_06_30_om_17_30_52.png


Er zit teveel attack op de AMP page, haalt alle energie eruit. Als je het blauwe puntje iets naar boven verplaatst hoor je de transient terugkomen. Kan je zelf de gewenste hoeveelheid indraaien.

Hier 2 presets als voorbeeld. Ben benieuwd!
 

Attachments

  • bunnies.zip
    105,5 KB · Bekeken: 127
Hier is de aangepaste versie. Ikzelf vind hem zo wel een stuk verbeterd. Ik heb dus toch de eerste kick gehouden en aangepast naar het advies van SB-SIX (thnx Stefan!). Daarnaast heb ik de kick een kleine volume boost gegeven (2,5db) en ook een eq boost op de fundamental.

De eerdere andere aanpassingen (kick ritme + HH ietsje langer op 2 plekken) heb ik in deze versie ook toegepast. Benieuwd naar de reacties!

https://soundcloud.com/the-fifth-bot/chasing-bunnies-at-night-v3
 
Begint goed... en de rest ook wel.

Als je inspiratie zoekt voor meer van dit soort tracks, probeer dan eens wat van Gai Barone te luisteren. Jullie hebben wel een beetje dezelfde style.

Top track dit.

Wow, dat is ff een nice tip, die kende ik nog niet, lekkere suggestie die je daar doet, daar ga ik ff lekker naar luisteren, klinkt super idd! Maar da’s natuurlijk wel veels te veel eer he, daar kan ik in de verste verte niet aan tippen :P. Thnx man.
 
Alweer een strak geproduceerde track! Klinkt mooi open... De kunst van het weglaten heb ik in positieve zin wel verstaan...
 
Alweer een strak geproduceerde track! Klinkt mooi open... De kunst van het weglaten heb ik in positieve zin wel verstaan...

Ha Depressoptimist, dank je voor je response, vind ik heel tof om te horen! Ikzelf ben wel wat kritischer :D! Ik vind de laatste tracks wel ok, maar ik vind de tracks toch ook wat volgepropt. Ik ben nu met 2 nieuwe tracks bezig, in verschillende stijlen en probeer eea wat te minimaliseren, dus minder “geluidsmuur” tegelijk te laten horen. Ff kijken of dat überhaupt lukt en eea daarna ook nog overeind blijft. Ik ben zelf in ieder geval benieuwd :P.
 
die andere track die je hier plaatste en die ik luisterde.
gaf mij de doorslag dat ik meer van je wilde horen.
en zo doende ben ik ook deze track van je gaan luisteren.
natuurlijk de nieuwe mix ervan.
en ik vind hem echt fantastisch geworden.
zoveel verhaal in zoveel lijn in de hele mix en track.
prachtig.
 
die andere track die je hier plaatste en die ik luisterde.
gaf mij de doorslag dat ik meer van je wilde horen.
en zo doende ben ik ook deze track van je gaan luisteren.
natuurlijk de nieuwe mix ervan.
en ik vind hem echt fantastisch geworden.
zoveel verhaal in zoveel lijn in de hele mix en track.
prachtig.

Nog meer lovende woorden van jou, thnx man! Ikzelf heb ook wat meer met deze track dan die andere, idd iets meer verhaal. Thnx again!
 
Back
Top