Very Important People

Geen kritiek is beter dan slechte kritiek..

Ik heb al een tijdje geen zin er verder aan te werken, dus zal ie wel klaar zijn.. :-)

:biertje:
 
Hoewel ie jullie inmiddels zal vervelen, heb ik er toch nog ff wat aan geprutst! :-)
Maar nu krijg ik toch wel zin in een ander deuntje en ik wil ook niet langer dan een maand aan een project werken..

:W
 
Ach nee, ik vind ´t toch nog niks.. Het filmpje is weer offline.. Ik ga nog ff verder prutsen denk ik.. :o:
Excuses voor het ongemak.. :-)

:koffie:
 
Dankje! Alleen zegt de vocal nu soms very important pee i.p.v. very important people.. Dat moet ik ff aanpassen..
Maar ik ben er nu mee bezig en zal het straks weer uploaden.. :-)

:W
 
Het doet me zo een beetje aan "Flash & the Pan" denken.. Ik vind hem heel erg mooi.. wel staat ie iets te zacht, want dit is het eerste nummer vannacht waarvan ik het volume moest luider zetten.. Hoever sta je nu ? Heb je'm af kunnen maken ? Succes ermee in ieder geval. Greetz, Jan.
 
Haha, Flash & the Pan moest ik even googelen, maar natuurlijk kan ik mij "Waiting for the Train" nog herinneren.. :-)

Dank voor het luisteren! Hij is nog niet af vind ik, maar ik heb er de laatste dagen nauwelijks aan gewerkt...
 
Dank! De laatste versie (hopelijk) heb ik daarnet geüpload en nu ga ik over een nieuw deuntje nadenken..

:biertje:
 
Back
Top