Nieuw deuntje..

Mijn gedachten terwijl ik luister :

** mooi begin
** mooie piano
** die synth zou ik er wat meer doen uitspreken
** dat octaafje hoger vind ik eerlijk gezegd niet zo mooi
** maar dan is ie weer lekker
** coole bass
** belletjes, altijd mooi.

Nou Behomen, ik vind dit nu al één van je betere.. veel succes ermee ! :)
 
Wauw.. klinkt nu al heel erg goed, dit heeft absoluut potentie om een heel mooi resultaat te worden. Als ik een suggestie mag doen voor een titel: "diluted purity" (aangelengde zuiverheid) wat een onmogelijk iets is... Veel succes met afmaken. Ik blijf dit draadje volgen voor updates.
 
Dank voor de feedback! Nu ik toch bezig was, heb ik nog ff verder eraan geprutst..

e-Gloomy-nations Het octaafje hoger (kwart) is inmiddels iets anders.. Beter zo?

3ddie Dat vind ik misschien een iets te zware titel.. 't Is maar 'n eenvoudig vrolijk deuntje? :-)
 
Ja, je track is mooi geworden!!! Titel suggestie was inderdaad een beetje zwaar op de hand. Het was een beetje bedoeld om je te kickstarten. Soms als iemand niet weet waar te beginnen helpt het soms om zomaar iets te roepen. “Laten we beginnen met die balken te bevestigen...” en dat kan de ander triggeren “nee, want dan kunnen we straks er niet meer bij om... we kunnen beter.....” en hop je hebt iemand gekickstart.

“Sit back”, “a day off”, “roadtrip”, ”weather report”, “lunch break”.... Ik hoop dat het helpt om iets te bedenken.
 
Dank voor de titelsuggesties! Ik ben er nog niet uit, al is 't deuntje wel geinspireerd door het zonnige weer.. :-)

Ik heb er nog wat aan geprutst en twijfel of ik het nog langer maak... Is de mix een beetje ok?

https://soundcloud.com/bohemen/no-title-yet-wip
https://www.reverbnation.com/bohemen/song/30904110-no-title-yet-wip

animaatjes-ijsjes-78007.gif
 
Thanks! Ik heb nog even een hoge piep eruit gehaald en ga 'm nu ff laten bezinken..

animaatjes-zomer-88457.gif
 
Wat ik leuk vond is dat ik ontdekte dat het bejaarde gratis daw-tje waar ik mee werk nog steeds online staat. Het is de ongeregistreerde versie 2.7... :o: Daarna werden er irritante beperkingen in de freeware versie ingebouwd. Ook werd deze software toen 'portable', wat ik een pre vind omdat je niets hoeft te installeren maar het gewoon kunt uitpakken.

http://www.mutools.com/mulab/legacy-versions/

De nieuwste versie is niet zo heel duur zag ik, dus misschien koop ik 'm nog weleens. Al zijn er tig belangrijkere zaken waar ik geld aan moet uitgeven.. Zoals een nieuwere windows pc bijvoorbeeld.. :-)
 
Laatst gewijzigd:
Kan de titel nog wat sarcastischer ? :dubbel:

Enne, zoals ik al zei, leuk plaatje.. Wanneer ga je eens een cd uitbrengen, Bohemen ? Of ik bedoel gewoon een album..
 
Wanneer ga je eens een cd uitbrengen, Bohemen ? Of ik bedoel gewoon een album..

Als mensen mijn muziek leuk gaan vinden? Behalve op internet is er niemand die ik ken die 't wat vindt.. :walker:
En ja, ik had ooit een best groot cultureel netwerkje.. :-)

:biertje:
 
**diepe zucht**

Nou, doe dat dan voor de mensen die wel naar je muziek luisteren, zoals ik.. Een compilatie'tje van je beste tracks, zou ik gerust in mijn collectie willen hebben :)
 
Ach, de tijd is vast niet rijp voor mijn prutswerkjes.. Over 100 jaar ontdekt wellicht iemand opeens mijn social media accounts die dan misschien nog bestaan? En breekt men zich erover het hoofd wat mij toch bezield moet hebben? :D

:biertje:
 
over 100 jaar leef je niet meer.. en alles rondom je zal verdwenen zijn, of een andere vorm, interface hebben. Jouw wereld stopt met te bestaan als je dood bent, iedereens wereld trouwens.. het zijn allemaal bits en bytes. Dit is een matrix waarin we leven, niéts is echt yo ! Dus laat diegene die van je muziek willen genieten, er NU van genieten. Denk je echt dat als je sterft bvb Youtube nog zal bestaan ? Denken de mensen echt dat ze een grote erfenis nalaten voor diegene die na hen komen.. Ach mannen, ik geloof er nog niets eens in dat ik uit de baarmoeder van mijn mama ben gekomen.. Het gaat vééééééél verder dan dat en niémand heeft dat door, behalve een enkeling als Gloomer. Dus, maak me nu maar een mooie compilatie die ik kan downloaden :)
 
Back
Top