Bericht op mp als voorbeeld bekeken en geplaatst zijn de foto's anders?

krautrock1958

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
22 september 2016
Berichten
7.104
Locatie
Apeldoorn
Ik plaatste een advertentie op mp en als voorbeeld bekeken maar bij plaatsing waren de foto's als bijlage anders en niet naar m'n zin.
Ik kon niets meer veranderen dus maar even een berichtje gestuurd.
Zou toch fijn zijn als het voorbeeld precies weergeeft hoe het geplaatst wordt.
 
Kun je "niet naar mijn zin" even exact beschrijven?
Wat is er anders dan het voorbeeld?

Mijn eerste gok zou zijn dat dit nu eenmaal is hoe de forumsoftware omgaat met het plaatsen van dergelijke content maar dat kan ik mis hebben. Vandaar de vraag.
 
Laatst gewijzigd:
Kun je "niet naar mijn zin" even exact beschrijven?
Wat is er anders dan het voorbeeld?
Mijn eerste gok zou zijn dat dit nu eenmaal is hoe de forumsoftware omgaat met het plaatsen van dergelijke content maar dat kan ik mis hebben. Vandaar de vraag.


De eerste foto is groter dan de rest terwijl het dezelfde formaat/resolutie is.
Ik wil graag alle foto's even groot en niet zo door elkaar maar netjes gerangschikt.
Hoop dat het iets duidelijker is?
 
Ik zie het. Ik denk dat de forumsoftware zo gemaakt is dat het zou moeten werken zoals op bijvoorbeeld marktplaats.nl. Dus 1 grote foto met de rest als thumbnails waarbij een mouseover over een thumbnail de foto groot toont in het grote fotovak. Dit lijkt echter niet zo te werken (en misschien wel niet zo gemaakt door vBulletin).

Er is een bericht achtergelaten voor de techneuten om te kijken wat hier in mogelijk is.
 
Dit is gewenst gedrag. We hebben ervoor gekozen om de eerste foto in een post de "hoofdfoto" te laten zijn. Deze wordt daarmee groter afgebeeld dan de andere. Dit is een bewuste keuze om de serverload lager te houden.
 
Dit is gewenst gedrag. We hebben ervoor gekozen om de eerste foto in een post de "hoofdfoto" te laten zijn. Deze wordt daarmee groter afgebeeld dan de andere. Dit is een bewuste keuze om de serverload lager te houden.

Van mij hoeft geen enkele foto hoofdfoto te zijn.
Aangezien het om 3 verschillende apparaten ging heeft een hoofdfoto geen zin lijkt me, zolang je op de foto's kan klikken om ze wat groter te zien.
Dat is anders als je verschillende foto's van één apparaat plaatst, dan kan ik me voorstellen dat een eerste foto groter is om op die manier wat aandacht te creëeren.
Stel ik plaats een paar foto's van een stel kabels, een microfoon en een mengtafel van 20000 euro.
Dan zou bijv een foto van de kabels groot zijn en foto's van de mengtafel klein, dat lijkt me niet optimaal.
Of maak het zodanig dat je de foto's achteraf in een andere volgorde kan zetten, dat zou top zijn.
Wat ik wel graag zou zien is dat je via foto 1 kan doorklikken naar de volgende foto's.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top