emu 0404 AAARRRRGGHHHHHH

KeesVerkerk

Ouwe rot
Lid sinds
7 februari 2004
Berichten
1.067
Locatie
Leiden
Heeft iemand hier de emu 0404 geluidskaart???

Ik vind het echt een kolere bak ik voel m totaal niet ik heb echt op het punt gestaan om m het raam uit te &&*^*%&%$

Continu crashes.
Ik ben al een week bezig om input te krijgen , en nu krijg ik ineens ook totaal geen output meer. Dat beetje output dat ik kreeg vond ik maar dof klinken. De handleiding is summier, hij crashed om de haverklap

Wat ik eigenlijk wilde vragen is, Zijn er meer mensen met deze bak en zoja wat vinden julie ervan??? Ligt het aan mij???:frons:
 
Ik heb er een . Ingepropt en werken en geen problemen..latency van 3ms in het gunstigste geval.
Ik kan je dus niet helpen met probleem oplossen omdat ik daarin dit geval geen ervaring mee heb.

succes.
 
Misschien heeft het crashen niet zozeer met de kaart zelf te maken, maar meer met de combinatie met de pc waar de kaart in zit? Probeer het eens op een andere pc en kijk of je dezelfde problemen hebt.

Verder neem ik aan dat je bij de support op de EMU site hebt gekeken voor je problemen? Daar staan namelijk al een hoop dingen in uitgelegd, ook over routing, in- en outputs etc
 
Welke Windows heb je? Laatste drivers of die op de CD stonden? Welk model computer of liever nog welk moederbord zit er in? Wat voor een netwerkkaart zit er in?
 
geen netwerk kaart, geen gesharde irq gebruikt, ik heb een standaar Dell pc met een pentium processor dus ik neem aan dat dat wel snor zit.
 
Origineel geplaatst door KeesVerkerk
hey die kende ik nog niet


Toppertje:okdan:

da's een superhandig forum,omdat medewerkers van E-Mu daar ook zitten om antwoord te geven....

suc6 !
 
Back
Top