nuendo

raydjenko

Ingeburgerd
Lid sinds
31 Maart 2004
Berichten
53
Locatie
zaandam
GOedendag ik heb een probleem.
Als ik een audio track opneem in nuendo een stem of een guitar
en ik heb wat midi tracks open staan dan neemt hij dat ook op dezelfde track op!!!
HOE KAN DIT?? WANT IK WORDT ER GEK VAN!!!!!
 
welke geluidskaart?

laat me raden: soundblaster?
 
tis heel erg simpel je moet je goede input kiezen en niet all inputs want dan neem je alle geluiden die je pc genereerd etc. ook op. dus even je goede input kiezen...

staat overigens ook in de manual die je wel gelezen zal hebben voo rje probleem oplossing?
 
Origineel geplaatst door raydjenko
nee heb een nuendo dsp soundcard!

tuurlijk,

en mijn moeder is zangeres 8o)


nuendo dsp soundcard bestaat niet, maar als je inderdaadvoor 2500 euro aan software plus geluidskaart heb neergelegd dan zou ik heel hard terug gaan naar je leverancier om wat meer hulp.

het is vrij simpel op te lossen jouw probleem, dus ze helpen zo'n goede klant vast heeeeel graag.
 
het probleem dat jij hebt ligt niet aan nuendo, maar aan de rest van je setup. Ergens route je het signaal wat je aan het afluisteren bent (het geluid van de midi tracks) naar de audio track die je aan het opnemen bent. zonder meer info over je setup is dit vanaf hier niet op te lossen. neem je toevallig je stereo out van je mengpaneel op ofzo ? :confused:


de vorige posters zeiden dat je een soundblaster hebt omdat bij die kaart het mogelijk is om de uitgang direct weer naar de line in te sturen net als bij van die moederbord geluidskaartjes. mischien is dat ook mogelijk met jouw kaart.....

thomas
 
sorry heb een nuendo 96/52 soundcard maar heb het probleem al gevonden!
Het was mijn digitale behringer stonden alle bussen aan op 1 kanaal of zo en dat is nu weer goed!
Thanks voor de hulp.
 
Origineel geplaatst door quifster
tuurlijk,

en mijn moeder is zangeres 8o)


nuendo dsp soundcard bestaat niet, maar als je inderdaadvoor 2500 euro aan software plus geluidskaart heb neergelegd dan zou ik heel hard terug gaan naar je leverancier om wat meer hulp.

het is vrij simpel op te lossen jouw probleem, dus ze helpen zo'n goede klant vast heeeeel graag.

uhhhh volgens mij bestaat die kaart wel ..... tis gewoon zo'n RME 96/52 kaart .

HET BEWIJS
;)

thomas
 
Origineel geplaatst door sureshotstudio
uhhhh volgens mij bestaat die kaart wel ..... tis gewoon zo'n RME 96/52 kaart .

HET BEWIJS
;)

thomas


shit

dan heb ik dus enorm ongelijk :o:

ik zal zo de muziekschool even bellen om mijn moeder voor zangles op te geven. (zal ze leuk vinden :( )
 
Origineel geplaatst door sjeijk
Wij willen natuurlijk allemaal wel wat samples online hebben van je moeder..:mega:

hehehehe

dat komt in orde. }:|
 
Back
Top