Logic exclusive for Apple?

fuse

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
7 juli 2001
Berichten
18.831
In de categorie 'sapperdeflap'.

Alle emagic produkten worden niet meer door de distrobuteurs verkocht maar via Apple zelf. Zij hebben het nakijken en Apple gaat vrolijk verder met een respectable bedrijf als emagic was in te lijven.

bron:
http://www.gearjunkies.com/news/179
 
het word tijd dat er weer een tweede seuqnencingpakket voor de pc komt in de categorie *zeer goed*.
ik baal ervan dat logic niet meer voor pc te krijgen is.
en wat betreft apple vind ik het vreemd dat resellers het logic pakket niet meer mogen verkopen ? misschien een poging om piraterij in te dammen?
 
Once again tekent Apple zijn doodvonnis.

DIKKE HAAT :stupid
 
Een hele logische stap in Apple's bedrijfsvoering lijkt me. En eerlijk gezegd denk ik niet dat er veel gaat veranderen. De Apple gebruikers zijn al gewend aan het beperkte aantal verkooppunten van de Apple formule.
 
Origineel geplaatst door Roel
het word tijd dat er weer een tweede seuqnencingpakket voor de pc komt in de categorie *zeer goed*.

Ableton Live?
 
Tsja, ik vind het gewoon concurrentievervalsing want alternatieve software krijgt zo veel minder kans.
Kijk maar naar hoe Microzuigsnikkel haar software aan de m/v heeft gebracht.

En als je Logic wilt blijven gebruiken wordt je vanzelf in een update fuilleton gezogen die ook nog eens langzamer zal gaan duren omdat de concurrentie het toch niet kan bijbenen vanwege het gemis van inside info.

Het wordt hoog tijd dat Steve Jobs met de FUT gaat en ze weer wat meer hun oude manier van zaken doen gaan herintroduceren.
 
Ik vind het onzinnig gezeur hoor. Het maakt geen ruk uit of je het nu bij een dealer of bij Apple zelf koopt. En gelul over die goede oude tijd is ook altijd zo vermoeiend.

Ik vind het prima gaan met Apple op de huidige manier. Het is juist sinds Apple Emagic heeft overgenomen dat ik voor het eerst overweeg om over te stappen op Apple, juist omdat alles vanuit 1 bedrijf komt... Waarom zou Apple in vredesnaam als relatief kleine en vanuit een niche markt operende speler geen totaaloplossing mogen aanbieden?

Echt, vergelijkingen met MS zijn zo afgezaagt en zo makkelijk en ook zo niet van toepassing.
 
Er gaan geruchten dat Apogee is opgekocht door Apple en dat er nieuwe hardware aankomt (zoals Emagic vroeger ook hardware maakte die perfect op logic was afgestemt).
Apple word "the ultimate Pro Tools killer" als het zo doorgaat, en het lijkt me dat die nieuwe "Emapplegee" hardware niet zo prijzig (maar wel zo goed) zal zijn als Apogee nu is, althans dat hoop ik.
 
concurrentievervalsing is het niet, want de fabrikant haalt gewoon zijn product weg bij de distributeur, en gaat het zelf verkopen.
hoe dan ook: "once you go mac, you'll never go back" lijkt op deze manier steeds letterlijker te worden :)
 
Het is algemeen bekend dat Apple haar Apple store voortrekt door kortingen te geven.
Daar zijn al diverse rechtszaken over geweest overigens.

Wellicht dat het betekend dat logic op minder plekken verkocht gaat worden of iedere Apple store wordt verplicht om een bepaald aantal Logic pakketten op voorraad te hebben of zo. En wordt verboden van hogerhand om bijv DP of SX in diezelfde winkels te verkopen. Tenminste het lijkt me niet logisch dat Apple stores ook directe concurrerende produkten gaan verkopen als dat niet perse hoeft.

Dus concurrentievervalsing.

Lange termijn:
Steinberg kapt dan met SX voor Mac en DP stopt dan ook wellicht.
Logic monopoliepositie en je betaalt 2000 euro voor een pakket wat ook 1000 euro had kunnen kosten.

En door dit soort 'strategisch gekonkel' krijg ik zoiets van ze zijn geen haar beter dan een ander.
 
Ja, en het is allemaal onderdeel van het grote masterplan van Samsung...

Je kan wel afgeven op Apple, maar er is nu eindelijk eens een bedrijf wat de boel wat betreft pro muziek eens goed aanpakt. Erg veel omhoog schuiven kunnen ze toch niet qua prijs, want dan gaan er voor andere bedrijven allerlei andere belangen spelen.

Who the fuck needs a shop? Je pakt je VISA en een week later ligt het in je brievenbus.

Is iedereen trouwens de grote package deal van Logic al weer vergeten? Het lijkt me dat Logic met alle leuke dingen die er tegenwoordig bij zitten alleen maar goedkoper is geworden!
 
Origineel geplaatst door fuse

Het wordt hoog tijd dat Steve Jobs met de FUT gaat

Beste Fuse wat voor een vervroegd uittreden is dit in hemelsnaam?

VUT=FUT= Fuse uittreding....:duivels:

Anyway ik vind dat t een hoog gehalte van azijnpissen heeft deze thread,WTF?
Dan koop je t toch niet?
Ik vind t wel een vorm van luxe hebben, dat je zelf kan bepalen wie dit mág verkopen.
 
Laatst gewijzigd:
Rustig maar hoor lieve mensen.

Ben nog steeds een beetje boos op Emagic dat ze geen PC produkten meer maken.
Eeuwig zonde.
 
Origineel geplaatst door n0_key
Ja, en het is allemaal onderdeel van het grote masterplan van Samsung...
 

Attachments

  • mrkskim.jpg
    mrkskim.jpg
    21,7 KB · Bekeken: 53
Laatst gewijzigd:
Back
Top