• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop: Terratec EWS 88 D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

EDP

elke dag pannekoeken
Lid sinds
1 februari 2002
Berichten
4.475
Locatie
Roffa
ik heb te koop:
een terratec ews 88 d.
pci adat kaart.
heb hem zelf in combinatie met een 01v en later een 02r gebruikt. compleet handleiding doos software.
heeft ook twee aparte midi poorten (2xin 2x out) dus 32 kanalen.
ben overgegaan op hammerfall en amt

€ 190.-

wil hem eventueel ruilen tegen een lexicon mpx100/200
 
Origineel geplaatst door freekymixer
Verkoop je je handel voor 175 ? Euro ?

daar moet ik nog ff over nadenken ik vindt 190 euro eigenlijk een hele nette prijs.

Origineel geplaatst door freekymixer
+ is er een EWS Linkkabel bij ??? [/B]

nop wordt niet standaard meegeleverd (je bedoeld toch om twee van deze kaarten aan elkaar te linken)
 
Origineel geplaatst door mikeandrews
Even puur uit (nieuws)gierigheid : wat heb je in gedachte voor die Prophet 600?

huh je heb er al een toch. maar ik had zon 800 in gedachten

edit: o nee je zoekt er een
 
Sorry hoor ...

Maar zit nogal krap bij kas ...

Maar zo'n kabel ... want ik heb al een EWS88MT ... Waar kan je die vinden ?

Pas op ik ben wel geinteresseerd in die kaart hoor ! Heel erg zelfs maar heb maar 175 euro vrij deze week om aan gear te geven ....

en een 88D heb ik al lang eens nodig ...
 
volgens de handleiding hoort hij meegeleverd te zijn ik heb die nooit gehad maar jij dus blijkbaar ook niet.(hoort ook bij de MT)
maar een belletje naar de importeur is genoeg dan heb je zo een nieuwe. ze hebben vrij goede service.
ik heb een keer gebeld voor een driver cd die had ik twee dagen later
 
hey voor 190 stuur jij ze voor dat geld dan op naar België ? Want eigenlijk wil ik ze wel

Het is bovendien wel UNCOOL om te zien dat Terratec prijzen (volgens de site) in Nederland een stuk goedkoper zijn dan hier in Belgie

Heb jij ervaring met EWS te linken ?
Draait de kaart vlot bij jou ?
De MT heb ik even problemen mee gehad ...
Ik gebruik vooral Samplitude , (die nu van Logic zijn !!!)
 
hey voor 190 stuur jij ze voor dat geld dan op naar België ?
ja, alleen verzend kosten zijn voor jouw


Het is bovendien wel UNCOOL om te zien dat Terratec prijzen (volgens de site) in Nederland een stuk goedkoper zijn dan hier in Belgie

tja, verschil moet er wezen:)

Heb jij ervaring met EWS te linken ?
nee,

Draait de kaart vlot bij jou ?
heb wel problemen me gehad, maar je moet de juiste drivers hebben, en de kaart een eigen irq geven

De MT heb ik even problemen mee gehad ...
Ik gebruik vooral Samplitude , (die nu van Logic zijn !!!)

heb hem zelf altijd in combinatie met logic gebruikt, werkte prima
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top