[TC] Character

Te GEK man, je geeft gewoon een zwiepert aan een knop en je hebt karater in je muziek gebracht! Nah, als dit niet een HIT wordt dan weet ik het niet meer
 
Precies, jets die knop open en Character©! Wedden dat dit weer net zo'n hit wordt als Autotune met weer uitspinsels naar die verschrikkelijke Cher-vocals! Misschien moeten we wat geld bijelkaar leggen en deze plugin voor Tiësto kopen...hij kan het wel gebruiken....



[OT]

Jeetje...het woord character en Tiësto in 1 posting. Wie had dat mogen denken....ik dwaal weer af!
 
Nou ja slechter dan een n00b die denkt met een L2 alles aan te kunnen en elke keer de bitjes helemaal kaal compressed kan het toch niet dus...

Als een paar slimme koppen naar de manier waarop mensen luisteren onderzocht hebben en daar iets mee doen vind ik helemaal nog niet zo dom hoor.
Het is eigenlijk een soort intelligente exciter plus mastering limiter zeg maar.

Het doet mij denken aan de K-stereo module. En dat is geen kattepis.
En dit soort software mag dan wel simpel lijken maar eigenlijk doet het wat je anders alleen met hele dure hardware (met discrete componenten) zou kunnen wat een 10voud van dit moet kosten en dan ook nog eens minder controle hebt ook.
 
Back
Top