helemaal gelukkig met mijn UAD1

Even een kleine correctie:

Olafmol schreef: "de input regelt zowel de gain reductie als de treshhold".

Dit is niet het geval. De input gain regelt de input gain en de treshold ligt vast. Dus als je de treshold naar beneden wil trekken moet je de gain verder open draaien. Dit is een gebruikelijke manier van geveoligheid regelen bij amerikaanse compressors. Bij de meeste europese compressors ligt de input gain vast en kan je de treshold regelen.

De gain reductie wordt ingesteld met de 4 drukknoppen links van de meter. Er staat "ratio" boven.
 
'k Heb de kaart ook. Vooral Cambridge EQ gebruik ik veel. Draai ze vaak onder Sonar. Dus als DX werken ze ook goed.
Heeft iemand ooit de UAD plugins in Renoise werkend gekregen? Als ik Renoise start moet ik eerst de UAD VST map weghalen (verplaatsen) anders start Renoise geeneens op.
 
heb hem ook sinds 3 maanden.

na wat lichte probleempjes in het begin met pci-sloten met 2 irq's en al af en toe een crash van de kaart of soms zelfs een blauwe scherm bij windows gehad.

heb toen mijn geluidskaart en de uad naar pci-sloten met eigen unieke irq verplaatst en sindsdien 0 keer problemen gehad ermee in fl studio en in cubase sx 2 :halleluja

die urei }:|
die cambridge :{
die realverb 8) (alleen de interface :kont: )
 
Ik hoor niets dan goede kritieken over deze plugins, en ik denk ze ook te gaan kopen maar ik zit nog met enkele vraagjes...
Ik ben dus een totale computerleek, dus t zijn misschien domme vragen (maar dat mag, ik ben n belg ;) )

-Ik heb een laptop en geen "tower", kan ik dan die kaart erin stoppen die je nodig hebt voor de plugins.
-Zijn de plugins te gebruiken in Flstudio en gebruikt het veel cpu?

grietz
 
Origineel geplaatst door Jos Pos
Ik hoor niets dan goede kritieken over deze plugins, en ik denk ze ook te gaan kopen maar ik zit nog met enkele vraagjes...
Ik ben dus een totale computerleek, dus t zijn misschien domme vragen (maar dat mag, ik ben n belg ;) )

-Ik heb een laptop en geen "tower", kan ik dan die kaart erin stoppen die je nodig hebt voor de plugins.
-Zijn de plugins te gebruiken in Flstudio en gebruikt het veel cpu?

grietz

nou belg:
-alleen als je een extra pci box erbij haalt en die met je laptop verbind.
-ja en geen cpu
 
Back
Top