Tb-303

ik was al jaren opzoek naar vervanging voor de hardware tb en denk m gevonden te hebben in deze softwarevariant, mss niet optimaal maar naar mijn mening komt hij aardig in de buurt.

maar goed, het betreft een mening en geen meting.
 
Ik heb hier een doosje van 1 input naar 3 out en die is in ieder geval niet stabiel meer als alle outputs zijn aangesloten.
Ik vertrouw dat doosje ook voor geen meter.
ik heb 1 naar 4 en dat valt nog mee hoor.. het is wel het maximum.
hangt er een beetje vanaf wat je syncbron is.
 
ik heb 1 naar 4 en dat valt nog mee hoor.. het is wel het maximum.
hangt er een beetje vanaf wat je syncbron is.

Bij mij loopt het ook enigszins exotisch, mijn 303's hangen aan een mc202 (jaja... 2x din/sync out) die din/sync-slave is van een future retro mobius. Mijn TR606 hangt aan een doepfer msy-2 die aangesloten is op een emagic unitor-8. Mobius is master clock van alles (midi en din/sync). Weet niet of dit stabiel is zo, nooit gemeten... en een beetje grooven/shufflen mag het wel :)
 
ik heb 1 naar 4 en dat valt nog mee hoor.. het is wel het maximum.
hangt er een beetje vanaf wat je syncbron is.

Mijn bron is een 303, met een 909 en een 606 eraan gaat ie wel maar als dan de 808 ook nog eens om de hoek komt kijken synct het niet zo lekker meer.
Heb het overigens ook met de 8 als bron geprobeerd maar dat ging nog minder goed.
 
ah de 303 zal vast wel niet genoeg stroom leveren ervoor dan.

hier phil rees converter en motu via 'sync unit dc'
 
hier ook geen problemen! Ik gebruik meestal 808 als master, anders 777 en via kms-30, ook geen probs! Zelf ineengeknutselde splitter met 3x sync uit! :)
Doosje mss eens doormeten! :eureka:
 
devilfish op ebay
£2,350.00 omgerekend zo'n 2.868,24 euro + 103 euro verzending

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI....60473&ssPageName=STRK:MEWAX:IT#ht_5577wt_1167

llKcq.jpg
 
Je kan ook aan een knopje draaien zonder dat de lak van het paneel onder je nagels ophoopt. Mits enige training in een Shao Lin tempel heb je zelfs genoeg innerlijke rust en microcontrole om aan een knop te draaien zonder het paneel te raken.

Ga je nog een stap verder, dan heb je hoogstwaarschijnlijk gewoon een Theremin gekocht.
 
Back
Top