Tb-303

Of hij is in de war met de prijs van een 606...
Als hij hem eerst verstuurt en je na ontvangst pas het geld overboekt is het ook goed.
 
hmm.. hij verstuurt ook onder rembours, dat betekent betalen aan de postbode= geen risico (als je de doos direct open maakt om te kijken of er geen steen in ligt...). Wel raar voor die prijs, of dat ding is gewoon hartstikke kapot.
 
"ja ze hebben me een keer overvallen hier met pistool!

daarom kan iedereen het sjeken om op tehalen

ik weet niet presies wat er op staat

is van mijn ex geweest"


wie durft :)
 
Hmm, beetje sterk verhaal...
smiley_chinrub.gif
 
Lijkt me niet vreemd om in dit geval een foto vragen met bv de krant van vandaag als zekerheid of om met de verkoper af te spreken op een neutrale plek.
 
Dit is wel het meest ongeloofwaardige verhaal dat ik in tijden heb gehoord:

1) op de foto is de cutoff knop rondom de pots aardig versleten (zoals bij de meeste TB303 en acid liefhebbers). Dit betekent dat dit exemplaar vermoedelijk vrij intensief is gebruikt voor acid geluiden. En toch lag hij jaren lang bij hem op zolder stof te happen...

2) Het tasje is erbij geleverd en toch is hij zo vies geworden dat hij nog wel even schoongemaakt moet worden...

3) TB-303 was van zijn ex, het kan natuurlijk altijd, maar ik ken weinig meisjes die een TB in hun bezit hebben. Of hij is gay, kan natuurlijk ook ;)

4) Laten we er van uitgaan dat er één persoon zo gek is om met voorbedachte rade een pistool mee te nemen om iemand eventueel te vermoorden als hij niet zijn TB-303 vrijwillig wilt afstaan (geloof je het zelf?), dan hij toch wel eens het idee kunnen krijgen dat het ding misschien wel erg gewild is, waarom zou hij het dan vervolgens voor 275,- aanbieden?
Denkt hij ineens dat de eerst volgende geïnteresseerde koper vanzelfsprekend ook een pistool meeneemt om het niet meer thuis te willen verkopen?

tja... :smeris:
 
Ja als je iets graag wilt verkopen, dan ga je het te verkopen object toch niet half afdekken op de foto? De halve behuizing van die TB is zeker verdwenen en dat mogen we natuurlijk niet zien :D
 
Back
Top