iMac G5 - Flatpanel all-in-one

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door n0_key
Minimalistisch en functioneel zijn kernwoorden. Maar goed, het design is niet echt revolutioneel, de vorige iMac bracht wat dat betreft meer teweeg. Wel bijzonder is het hele strakke en kleine pakketje waar al die stevige G5 hardware in is ondergebracht en extra lekker is dat het nogal stil schijnt te blijven ook!

Vergeet ook niet dat dat er maar 1 snoertje uit dat ding komt, de psu zit er ook in... Als je nu de bluetooth optie, bt keyb en muis en Airport Express er bij neemt, dan heb je verder helemaal geen draadjes nodig!! O, wacht, de cradle van m'n iPod heeft een FW draadje :D
Zie wel dat design afdeling wel precies een opdracht heeft gekregen het in een vorm te gieten naar de vroegere classic frontje....hmmmm
 

Attachments

  • mac20.jpg
    mac20.jpg
    47,2 KB · Bekeken: 55
Mooie computers hoor die Apples...maar ik verbaas me altijd over de prijs. Hoezo "niet duur"? Een standaard PC met een Pentium 4 processor op 3 Mhz en een Gigabyte geheugen koop je op elke hoek van de straat voor plus minus 600 a 700 euro. Deze Mac is bijna 2 keer zo duur !!! Je kan mij niet wijs maken dat deze Mac nu echt 2 keer zo goed is. Ik vind dat Apple best wat duurder mag zijn dan een standaard PC vanwege de kwaliteit en luxe die je er voor krijgt .... maar de een dubbele prijs vind ik persoonlijk wat veel.

Ik koop kan liever 2 pc's. 1 voor internet, office e.d. en natuurlijk 1 voor muziek.

Begrijp me niet verkeerd: Ik zou zo een Mac kopen als ze 600 a 700 euro hadden gekost.
 
Ja hoor...

Bij Dell bijvoorbeeld. Ik heb zelf geen Dell, maar het schijnen nog goede machines te zijn ook. Ik heb er een paar tests van die Machines gelezen (specifiek voor muziek zelfs ---> zie tijdschrift interface) en ze schijnen erg goed te zijn. Natuurlijk niet zooo snel en goed als een Power Mac G5, dat weet ik ook wel. Maar goed...een powermac G5 is wel minstens 4 keer zo duur...en ik vraag me af of 1 Powermac G5 zo snel is dat hij op kan tegen 4 (bijvoorbeeld) Dell computers.

Maar hé...het is niet mijn bedoeling Apple af te kraken hoor. Als ik GRATIS een computer mocht kiezen...en ik kon kiezen uit een Dell of een G5. Dan zou ik het wel weten. (Niet de Dell dus)
 
Voor die 6-700 heb je een grote, lelijke, luidruchtige kast, geen (officiele) Windows, en amper support.

Koop een merkcomputer met een opvallend en klein design, en de prijs zal opeens niet zo gek veel schelen.

Maar als je niet op zoek bent naar een mooie en kleine behuizing maar gewoon een stuk gereedschap wilt hebben dan is de iMac inderdaad geen partij. Eerlijk is eerlijk.
 
Bericht door een moderator:
*zucht*

Ik sluit hem.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top