Egyptian Lover (In Nederland!!!)

Origineel geplaatst door falafelbiels
Nou ik vond het allemaal effetjes net iets te opwindend... :dubbel:

Ik ben toch bang voor hem dat hij het uiteindelijk heeft moeten rooien met een van de betaalkanalen op zijn hotelkamer :D

Maar toch vond ik het gewoon heel bizar om hem opeens voor je neus te zien staan en die nummers te doen, de meeste van dat soort oude acts ken je alleen maar van de muziek en misschien wat plaatjes. Ik had wel zo'n soort show verwacht en ik vond het zeker geen rip-off.
 
Erg blits feestje. Had een ex-collega van 35 bij me die al ruim vijftien jaar niet meer in de electro-hoek had verdiept. Die gast was meteen tien jaar jonger. Volop blits!

Wel jammer van die gast die steeds het podium opkwam; Liep voor mijn gevoel af en toe in de weg.
 
Origineel geplaatst door On the Corner
Wel jammer van die gast die steeds het podium opkwam; Liep voor mijn gevoel af en toe in de weg.

Je bedoelt die blanke gast die steeds die printjes met Egyptian Lover er op liep uit te delen? Of die wazige neger met zijn filmcamera?
 
De lover !!
 

Attachments

  • lover (3).jpg
    lover (3).jpg
    28,6 KB · Bekeken: 68
het was trouwens erg tof om zoveel synthforummers bij elkaar te zien... op een bepaald moment leek het wel of de halve zaal bestond uit SF leden. ;)

nog een plaatje:
 

Attachments

  • lover (5).jpg
    lover (5).jpg
    29,4 KB · Bekeken: 67
Back
Top