Clone Label Night (15-08)

Origineel geplaatst door sander
Uitverkocht zal het hopelijk niet worden, anders is dat wel k*t als je daar voor de deur staat.

Kun je niet reserveren? Ik moet helemaal uit A'dam komen.
 
Ik weet nog niet zeker of ik kan komen, maar als ik kom wil ik natuurlijk wel knus met mijn vriendjes van het synthforum uphooken. Het kan zijn dat ik er ongeveer zo uit zie (heb even geen andere foto hiero):
 

Attachments

  • david.jpg
    david.jpg
    29 KB · Bekeken: 80
Origineel geplaatst door Social Narcotic
FF 010-2010980 bellen dan is het zo geregeld.
tot strakzzzz:D

Thanks, ik had 't nummer ook all van de site geplukt. Ik zie alleen nog op tegen die fokking nachttrein terug. Of ik moet bij m'n broertje crashen op te westersingel.
 
ik kom er nu vandaan
het was wel aardig , maar ik ben dan ook geen echte electrofanaat
bij Adult viel me vooral de monotone zeurende schreeuwende en vooral onverstaanbare "zangeres" zwaar op de maag. In elk nummer wist ze op dezelfde toonhoogte te schreeuwen die geen enkele relatie had met andere toonhoogtes in de muziek.
De liveset bedroeg verder een onbemande laptop (had net zo goed een CD'tje of een MP3 kunnen spelen) ,en een mannetje met een basgitaar die af en toe via een standaard vocoder een koel zinnetje sprak.

(duurde even voor ze begonnen , ze hadden waarschijnlijk amerikaanse cinchpluggen en die pasten natuurlijk niet op het mengpaneel van waterfront waar normale tulpstekkertjes in moesten , maar dexter kwam erbij en die heeft het opgelost , synthforum olé)
 
Volgens mij heb ik zelf die vent van Hardfloor gezien (of was het een look-a-like ?)
 
Origineel geplaatst door sander
Was er nog een interessant optreden?
Zeker geen leuke gear ofzo gezien? Alleen laptops.

Yep alleen maar laptops .;)
Ben (Cosmic Force) had zijn ms 20 een roland space ding en Mpc 2000 en een Dell laptop mee .
Detroit in effect had zijn Asr10 en een Digitech fx voor vocals mee .Is een bekende Digitech schijnt .. Ben had hem trouwens ook mee .
Adult een g4 met logic, Casio cz101 en een rack met fx en een Dan Electro reel echo geloof ik en nog wat spulletjes . En ik een G4 en een Evolution UC33 controller,Rme Hammerfall en Ableton live .
Vond het zelf een toffe avond .
En wat Matt Second zegt over Mp3 of cd speler .. Das niet waar . Want nu kunnen ze tracks muten wat fx op de snare ofzo ik zeg maar wat .. of je laat een bepaald stukje loopen etc .
 
Origineel geplaatst door dextah
Fotos van Dexter mislukt door de weerkaatsing van de flitser op mijn glimmend hoofd ? ;)

Ja, die zijn mislukt (te donker)
Ik stond toen nog in de buurt van de bar :biertje:

R.
 
Vond het echt vet. Had mazzel met de kaarten; Ik kocht drie en degene naast mij aan de bar vier kaarten en toen was het op! Vrien van mij heeft de pet van die kerel van D.I.E. nog gevangen.
 
Back
Top