Clone Label Night (15-08)

Modular Marty

Stamgast
Lid sinds
28 januari 2003
Berichten
229
Vrijdag 15 Augustus, aanvang 22.00, entree € 10

CLONE LABEL NIGHT ft. Adult
Live: Adult (USA), Detroit In Effect (USA), Dexter, Cosmic Force
DJ's: Melvin White, Serge, Klen
Café: Phako, Funckarma, EOG
Eerste labelavond van het beruchte (Rotterdamse!) Clone label. Clone heeft zich als een van de weinige Nederlandse labels tussen de grote invloedrijke techno/electro labels op deze aardbol weten te wurmen met eigenzinnige en trendzettende releases van artiesten als I-f, Adult, Duplex, Alden Tyrell, Dexter, Legowelt, Cosmic Force, Carl Craig, Detroit in Effect, Bangkok Impact, Drexciya, Funckarma, EOG, Kettel - om er een paar te noemen. Clone presenteert vanavond tal van artiesten die naam hebben gemaakt op het label.
De hoofdact zal voor velen het uit Detroit afkomstige Adult zijn. Zij scoren bijzonder goed met hun originele electro-techno-punk-rock sound en hun laatste releases zijn ook allemaal instant classics (en worden gedraaid door alle grote DJ's op aarde). Ook het obscure Detroit in Effect zal (voor het eerst) optreden buiten Detroit! Dit kan je enige kans ooit zijn deze mannen live bezig te zien. Deze ontdekking van Clone staat ook bekend als D.I.E. en ‘The Men you'll never see’. Zij wonen en produceren in het ghetto van Detroit (rond 8 mile road... ook de buurt van Eminem) originele Detroit techno funk die perfect past in de geschiedenis van Detroit (evenals Rotterdam een working class no-nonsense stad). Daarnaast spelen Dexter en Cosmic Force live. Dexter is een van de grootste talenten in de Nederlandse dance scene, heeft afgelopen jaar o.a. remixen gedaan voor Fisherspooner, Adult, Zongamin en Luke Slater. Zijn underground hits ‘I don't care’ en ‘Intruder’ worden door iedere serieuze DJ gedraaid. Cosmic Force staat bekend om hun rauwe no-nonsense electro op de labels Frustrated Funk en Clone.
In het café doen de mannen van het Clone sublabel DUB Recordings hun ding. Verwacht daar hi-tech electronica van Phako, Funckarma en EOG, en veel persoonlijke favorieten van deze geluidstovenaars.
Deze lange lijst aan live optredens word aangevuld door DJ's Melvin White (aka Pametex, bekend van zijn releases op Bunker, Clone en Viewlexx samen met I-f), Serge (eigenaar van Clone en veel gevraagd DJ) en Klen (Frustrated Funk).
Een speciale avond en een unieke kans om een aantal erg bijzondere artiesten op één avond te horen.



WaterFront
Boompjeskade 10
Rotterdam
 
Errug vet feest, ik zal er zijn, Het dak gaat er af heb ik al gehoord, zal ook wel errug druk worden.
 
Re: Clone Label Night (15-08)

Origineel geplaatst door Modular Marty
Vrijdag 15 Augustus, aanvang 22.00, entree € 10

CLONE LABEL NIGHT ft. Adult
Dat wordt heftig,ik zal er zijn!!!:okdan:

Zaterdag nog reete strake dingen gescoord!!!:dj:
 
Clone labelnight 15 aug Rotterdam

Clone labelnight 15 aug Rotterdam

Waterfront - Rotterdam - Holland
time: 22:00 - damage: 10,00 euro

Live: Adult (USA), Detroit In Effect (USA)
Dexter, Cosmic Force

DJ's: Melvin White, Serge, Klen
Café: Phako, Funckarma, EOG

http://www.waterfront.nl/

wf1508.gif
 
o, uhh, was effe vergeten dat er al een topic van dit feest was, vandaar dat mijn laatste berichtje waarschijnlijk is verplaatst naar dit topic. Nauw als ik vrijdag nog zin heb en de auto beschikbaar is misschien dat ik dan wel kom.
 
woooooot

woooooot

yep,

waarscheinlijk komen wij ook de grens over, want dit wordt niet te missen:okdan:
 
Ik ben er vanavond ook
Mij kan je wel herkennen
 
hieraan ?
 

Attachments

  • mattt.jpg
    mattt.jpg
    21,1 KB · Bekeken: 87
Hee die gozer herken ik! 8o) Btw, Sander herken ik ook wel... van je optreden in Den Haag... ik draag zelf een grijs DDR shirt (allemaal pijltjes).
 
Back
Top