Cubase Vs. CW Pulsar

paul

Joe haj
Lid sinds
20 juni 2003
Berichten
433
Locatie
Venray
Hallo allemaal,


ik zit met het volgende:


ik wil dus van uit de cubase mixer enkele kanalen doorsturen naar mn creamware kaart... via de asio bussen...
nou was dit normaal geen probleem in SX.15.. maar sinds mn upgrade naar 2 krijg ik het niet meer voor elkaar..


wat ik gedaan heb:

in mn Scope Project 3Asio channels aangemaakt... die ook in mn creamware mixer gezet met bijbehorende output (dus Asio 1L+1R =output 1+2 adat enz enz)

in cubase zijn de volgende dingen zichtbaar:

Als ik bij Device Setup kijk.. en ga dan naar VST outputs dan zie ik dat alle Asio outputs op Visiible staan..

maar ga ik dan naar de instruments settings van mn kick dan kan ik enkel BUS 1 kiezen...:confused:


dush.. wie kan me helpen?

bij voorbaat dank:geslaagd:
 
vanaf sx 2 heb je de beschikking over een routing window in de cubase mixer. hier kun je de asio bussen van creamware toevoegen. Als je dat niet doet dan heb je inderdaad alleen de beschikking over bus 1 binnen cubase.
 
ik neem aan dat ik dat bij ''VST conections-outputs moet zoeken....

als ik daar ADD bus neem... dan kan ik nog steeds niet kiezen uit verschillende outputs(bussen)
waarom komen de rest van mn asio channels niet in dat rijtje te staan terwijl ze wel wel bij devices op visible staan....=(



zit ik verkeerd.. doe ik iets verkeerd..




alvast bedankt
 
Laatst gewijzigd:
het antwoord naar 5 uur puzzelen....


ik zag dus die Asio channels wel... maar als ik dus naar ''VST conections Outpus'' ging zag ik niet staan : 3 Out 3 Scope 24-bit of 4 Out 4 Scope 24 bit in het lijstje...


wat moest ik doen...: gewoon een stereo bus toevoegen en dan kwam er 1 tje bij maar dan met de naam out 1 + 2


als je in de kolom van je asio channels op de naam 1 Out 1 Scope 24-bit klikt dan verschijnt wel dat lijstje....


beetje heel erg onduidelijk... want er staat ook geen pijltje naar benenden ofzo..


igg ik ben er achter... 8)
 
klopt, zo moet het inderdaad :W
 
Back
Top