• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nord Mod,Rode NT1a,Aardvark,Wavelab,Zoom RFX,evt.MPC

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kevin

Tis niet te gleuven
Lid sinds
25 augustus 2002
Berichten
3.258
Hoppa probeer het weer een keer.....


Clavia Nord Modular Rack (durf hier echt geen prijs voor weg te zetten want heb al rare dingen gezien) dus doe maar een goed bod

Steinberg Wavelab 4.0 (3.0 met Update 4.0 in kartonnen envelop) 160 €

Röde NT1a Microfoon in etui en nog met doos inc. Shockmount,Plopkap,Hengelstandaard en XLR Kabel. 190 €

Zoom RFX-1000 Effectenprocessor (zonder MIDI) 80 €

Aardvark Direct Pro 24/96 SUPERgeluidskaart met de volgende specs...

4 In (XLR-Jack)
6 Out (Jack en Tulp)
1 MIDI in / 1 MIDI out
Phantom power
DSP Effects (Galm,EQ,Compressie)
Hoofdtelefoon aansluiting op de voorkant
Dit alles verwerkt in een oerdegelijke Breakout Box
De Box krijgt zijn informatie via een PCI ''Host'' die zich in de computer bevind en magnetisch afgeschermd is.
Aardvark is hierin uniek.

Voor de Aardvark vraag ik 500 € (kost nieuw 749 €) en is echt een topkaart in een oerdegelijke breakoutbox

Eventueel ook nog een Akai MPC 2000XL met 32 Mb uitbreiding en SCSI ZipDrive
(vind dit nog steeds een lekkere setup maar heb er echt TE weinig tijd voor...)



Ben tevens wel in voor een ruil met een Acces Virus B/C (Desktop)
Alles verkeerd in goede staat maar mag weg omdat ik weinig thuis ben en ik nog steeds bezig ben naar een GOEDE mobiele oplossing te zoeken....(Virus B/C om die uren die ik thuis ben dan TOCH door te komen :D )
 
MPC 2000XL ruilen tegen MPC 1000 is misschien ook een optie..
 
MPC 2000XL is zo goed als geruild tegen een MPC 1000
 
MPC 2000XL is weg en is een MPC 1000 voor teruggekomen blijft dus nog over :



Clavia Nord Modular Rack ** ? (dit is een twijfelgeval bij te laag bod gaat hij niet weg)

Aardvark Direct Pro 24/96 ** 500 €

Zoom RFX-1000 Effectenprocessor ** 80 €

Rode NT1a inc shockmount,plopkap,hengel,etui en XLR kabel ** 190 €

Steinberg Wavelab 4.0 ** 160 €



Ben nog steeds geinteresseerd in een ruil tegen een Acces Virus B of C
(bijv. Aardvark en Nord voor een C of de Clavia en de Rode voor een B) in goede staat natuurlijk
 
Doe anders maar een leuk en gelijkwaardig ruilvoorstel of bod....:doei:
 
De Aardvark ben ik ook wel bereid te ruilen tegen een GOEDE PCMCIA geluidskaart met evt. ongeregistreerde software..
 
Komt u maar met GOEDE ruilvoorstellen en of andere suggesties....
(morgen weer werken en ben dan de hele week weer pleite..)
 
ff een nachtje thuis dus geef ik hem nog ff een schop :D Kan pas in het weekend reageren aangezien ik de rest van de week in Zuid Duitsland zit...
 
Plaatje van de Aardvark Kaart 8~
 

Attachments

  • direct pro pics.jpg
    direct pro pics.jpg
    34,8 KB · Bekeken: 54
De Aardvark zit ook nog iets omheen wat ik hier niet mag verkopen omdat dat niets met muziek te maken heeft maar mail me maar voor een ''spesijal prijz'' (inc. omhulsel) en Wavelab 4.0,Spectrasonics Stylus en Waves Renaissance 3.6 plug ins

Clavia Nord Modular 600 € (of ruil of beter bod)

Voor de Röde hebben al een paar mensen gemaild....
Evenals voor de Zoom RFX 1000
Steinberg Wavelab zit momenteel in een ruilsituatie waar ik nog niet helemaal uit ben.....
 
Komt u maaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..........

Begin je net dan is dit een perfect setje voor niet veel geld maar wil je het zaakje opwaarderen dan is dit ook zeer zeker NIET verkeerd :doei:
 
De Röde NT1-a inc. Shockmount,standaard,etui,plopkap en XLR kabel is verkocht aan forumlid Leo...
Dan blijft er dus over het volgende met nieuwe prijzen..




Zoom RFX-1000 Effectenprocessor 70 € Meer info

Aardvark Direct Pro 24/96 geluidskaart 450 € Meer info (mijn kaart is NIET gebundeld met Cubase SE maar met ahum..Magix Music maker)

De volgende software Wavelab 4.0 , Spectrasonics Stylus , Waves Renaissance Collection Native 3.6
(Hier zit wel iets omheen wat ik hier niet te koop mag zetten dus mail me voor een mooie prijs en meer info)


Clavia Nord Modular Rack Deze gaat alleen weg in combinatie met een leuke ruil voor een leuke synth of drumcomputer Meer info
 
Ik was een goede voetballer geweest ik schup overal tegenaan *D
 
Grand Prize Updeet !!!



Aardvark Direct Pro 24/96 425 € ECHT waar deze kaart kost NIEUW nog 749 € !!!!!!

Div. Software inc. omhulsel Wavelab 4.0,Spectrasonics Stylus,Waves Renaissance 3.6 ....725 €
(meel voor omhulsel specs)


Alles samen 1100 € (is een superset) of ruil tegen wat leuks..
 
Mensen,mensen ik wil graag van die spullen af dus a.u.b. kom met ruilvoorstellen of leuke boden :halleluja
(en nee geen 1 osc synths en poly 800's en dat soort dingen)
 
Echte foto's schijnen een psychologisch effect te hebben dus bij deze....


De Software
 

Attachments

  • softwaresmall.jpg
    softwaresmall.jpg
    40 KB · Bekeken: 54
De Geluidskaart (Aardvark Direct Pro 24/96) en da's echt ginne kattepis !
 

Attachments

  • aardvarksmall.jpg
    aardvarksmall.jpg
    26,5 KB · Bekeken: 50
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top