• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Aardvark Direct Pro 24/96 en Zoom RFX-1000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kevin

Tis niet te gleuven
Lid sinds
25 augustus 2002
Berichten
3.258
Weer aan het opruimen en kom weer van alerhande troep tegen waar ik niets mee doe dus...

Ik bied aan :

Zoom RFX-1000 zonder doos en handleiding (maar wijst zichzelf) technisch 100 % (let wel op geen MIDI) 75 €

Ibanez DD700 Delaydoos heeft geen rackoren geen adapter en ik weet niet of hij het doet dus degene die hem wil komen halen mag hem hebben voor de prijs van 15 €

SampleCD'tjes met allerhande cliche loopjes en cliche raps enzo leuk om te hebben maar als je ze al een paar jaar hebt vind je er geen ruk meer aan dus bij deze..4 CD's (eigenlijk 6 zitten 2 dubbel CD's bij)

Sounds & Cycles Chemical Big Beats (Steinberg)
Mega Sample Pack van AIM (met gewoon een wreed vette MC-303 op de voorkant EN er staat op dat het een professionele sampleCD is !!! WAUUUWWWWW SLA NU JE KANS !!!!! )
Time + Space Creative Essentials serie's House and Garage Construction
Zero-G Total House
Al deze CD's mogen opgehaald worden voor het geweldige bedrag van 20 €

Nog steeds een Aardvark Direct Pro 24/96 Audiokaart in superstaat deze kaart kost nieuw 749 € mag opgehaald worden voor 425 €

2 handleidingen netjes ingebonden geprint vanaf PDF van de site van de fabrikant.

1 maal Waldorf Micro Q - 12 €
1 maal Nord (micro) Modular/Rack/Key's - 13 €

Steinberg Wavelab 4.0 (3.0 in doos 4.0 update in Envelop LEGAAL uiteraard) 160 €

Ruilen tegen wat leuke dingen kan misschien ook roep maar wat je hebt en wat je evt. wil en dan kunnen we kijken of we ergens uitkomen....:biertje:
 
Even ter indicatie wat ik evt. zou willen ruilen..

Waldorf Pulse (plus)
Sherman Filterbank
Acces Virus Rack
Analoge Monosynthjes (liefst rack en met MIDI)
 
Heb al 2 reacties gehad op de Ibanez DD700 maar de mensen zeggen dat er niets over te vinden is op het net dus bij deze een plaatje en HIER een link met wat info en een review.
 

Attachments

  • ibanez dd-700 klein.jpg
    ibanez dd-700 klein.jpg
    9,1 KB · Bekeken: 56
Waaorm kijken mensen nu niet regelamtig in hun PB.....als je met een deal bezig bent of je bent geinteresseerd in iets dan kijk je toch (mits mogelijk) meerdere malen per dag naar je mail of postvak (pb)....ach ja dan ben ik waarschijnlijk de enige die hier zo gek is.}:|


Komt ie weer een heel mooi update lijstje met een toegevoegd dingetje (heb dat dingetje pas en is heel errug leuk maar als ik wat leukere dingen ervoor kan krijgen dan gaat het er uit :D)

Echt waar ik ben namelijk knettorgek !!8o)

Zoom RFX-1000 MultiFX bak leuk voor erbij is geen Lexicon of TC maar voor snelle effectjes is dit de bak voor meer info kun je HIER terecht. € 75

Ibanez DD700 Dedicated Delay Bakkie ik weet niet of hij nog werkt heb namelijk geen Adapter en hij heeft geen rackoortjes het lijkt me wel een zeer interessant bakkie! Voor meer info kun je HIER terecht. € 15

Aardvark Direct Pro 24/96 mensen geloof me dit is ECHT een top-notch audiokaart !! Specs liegen er ook niet om maar je moet het uiteraard zelf beleven (draait geloof ik alleen niet op MAC maar ja,echte kaart wil natuurlijk ook een echte computer :duivels: komt u maar........ ) voor meer info kun je HIER terecht (mijn kaart wordt niet geleverd met Cubase LE dit is namelijk iets nieuws ) € 425

Waldorf Microwave XT Deze heb ik pas en is ook een leuke bak maar als er iets nog leukers voor in de plaats kan komen zal ik het niet laten...het is de Oranje 10-stemmige versie met het laatste OS Hij gaat alleen maar weg bij een ECHTE interessante deal dus de prijs laat ik liever ff open (sorry mods) kom niet aankakken met van die useronvriendelijke interface's zoals JX8p's want daar heb ik niks mee kan ik niks mee en wil ik niks mee....meer info over de XT vind je HIER

Jomox Airbase 99 Idem als met de Microwave erg toffe bak maar als ik hem kan ruilen tegen wat anders leuks...prijs is wederom weer moeilijk maar denk maar rond de 400 € (en dan moet ik ff hard nadenken) hij heeft OS 1.01 meer info over de Airbase vind je HIER

Diversen Sample Cd'tjes Sounds & Cycles Chemical Big Beats (Steinberg),Mega Sample Pack van AIM,Time + Space Creative Essentials serie's House and Garage Construction en Zero-G Total House € 18

Handleidingen Keurig geringde handleidingen (direct geprint door een copyshop van PDF) 1 maal van de Clavia Nord Modular serie (de 1ste) en 1 maal van de Waldorf Micro Q per stuk € 12

Steinberg Wavelab 4.0 HET Audioediting programma voor de PC van Steinberg gaat hier om versie 3.0 in doos en de 4.0 versie als Update in originele kartonnen envelop van Steinberg betreft hier ook een 100 % Legale versie !! deze mag weg voor € 160


IK BEN OOK IN VOOR EEN RUIL IN DE VOLGENDE DINGEN

Waldorf Pulse
Acces Virus B/C GEEN A !
Sherman Filterbank 2
Elektron Machinedrum
en misschien andere dingen maar dat mot je maar ff PBén :D

Kan zijn dat ik laat reageer deze week omdat ik normaal de hele week van huis ben en ik pas op Vrijdagavond/Zaterdagmorgen thuis ben.
 
Klein schupje voor ik vertrek voor de komende week.....
 
Ik sta nu in Oost-Duitslnad bij een Burger King met zo'n Internetzuil en geef bij deze ff een schupje! Niemand geinteresseersd in een mooie ruil ?
 
Weer terug van een weekje werk in Deutschland maarruh niemand meer interesse ???
Geef in elk geval een schupje met een reden want de....


Aardvark Direct Pro 24/96 Audiokaart wordt in prijs verlaagd naar 400 €
(of een leuke ruil natuurlijk)
 
Aardvark Direct Pro 24/96 Toppie audiokaart 400 €

Div. Cliche SampleCD'tje rotzooi maar leuk om te hebben 15 € (wordt niet verstuurd en liggen in Tilburg )

Zoom RFX-1000 Leuk FX-bakkie voor erbij 70 €

Voor de rest blijven prijzen hetzelfde.
Of doe een mooi ruilvoorstel..
 
Bij mooie deal mag je ook een glaasje Absinth komen drinken....:P
 
Kom op mensen doe eens een bod voor die mooie Audiokaart !
Prachtig mooie Aardvarkkaart voor heel weinig....laat anders weten wat je te ruil hebt OF wat die kaart volgens jou op moet brengen..
 
Pfff die XT brengt minde rop dan ik dacht of hij wordt wat ondergewaardeerd....blijvertje dus evenals de Airbase


WEL gaat er nog steeds het volgende uit


Aardvark Direct Pro 24/96 Als we het dan over ECHTE Audiokaarten hebben....400 €
Div. Cliche SampleCD's Met de gebruikelijke yelletjes en loops (wordt niet verstuurd) 15 €
Zoom RFX-1000 Geinig effectenbakkie met ook Ringmodulator en simpel filtertje 70 €

Of wederom een ruil.....bij koop van alles in 1 betaal je 460 €
 
Kom op mensen laatste dag van de week en dan ben ik weer een week pleite.....dus kom maar op met die ruilvoorstellen...:okdan:
 
Snap dit echt niet......zo'n mooie en goede geluidskaart (en dat meen ik ECHT)
Klinkt goed ziet er goed uit en alles vind plaats in de Breakoutbox (ECHT in de breakoutbox alle converters en versterkers en rekengebeuren vind hier plaats in tegenstelling tot andere kaarten)
Ben ik te duur met deze kaart dan laat het weten en wat jij er WEL voor over hebt...of bied gewoon wat te ruil aan hij staat hier maar te staan en word gewoonweg niet gebruikt..
 
Oh ja voor ik het vergeet te melden de Ibanez DD700 is weg naar Freakydile ! Veel geluk en plezier ermee !
 
Allerlaatste prijsverlaging van de Aardvark.....

375 € !!!!!
 
425 € voor de Aardvark en de RFX-1000 tsjongejonge zo'n deal laat je toch gewoon niet liggen :stupid :stupid :stupid
 
AARDVARK DIRECT PRO 24/96

350 € of een mooie ruil kom op mensen dit is echt GEEN geld voor zo'n geluidskaart !
 
Sample CD's DEZE ZIJN VERKOCHT AAN PJOTR G VOOR ZIJN VOLGENDE RETRO HIT !!!

Rest dus nog steeds de Aardvark Direct Pro 24/96 en de Zoom RFX-1000

IK ZET GEEN PRIJZEN MEER WEG DUS BEGIN MAAR MET BIEDEN OF RUILEN

Aardvark is net 1 jaar oud en heb de originele aankoopbon ook nog...
 
Heb ook nog een flashy Native Instruments CD tasje voor een koper ;)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top