Nieuwe zomerse track-> Pjotr G - Sun E.P.

Pjotr G

funky lid
Lid sinds
1 november 2001
Berichten
4.580
Locatie
Nieuwkoop
hallo mensen

de zon breekt weer een beetje door dus ik moest wel zo'n funky disco house achtig iets maken
ESI4000 turbo, MC-307, Tapco 100M, mijn electrische gitaar en mijn vader (voor EP partijen) zijn gebruikt.

download hier:
http://Twin-x.com/fileboard/upload/Pjotr_G_-_Sun_EP.mp3

of ga gewoon naar de DSF DB

Enjoy! en wederom elke reactie wordt gewaardeerd!

groeten en moge de zon schijnen
[bewerk] ja hij schreeuwt inderdaad om vocals, ik moet eens kijken wat ik daaraan doe [/bewerk]
 
Laatst gewijzigd:
Hee Pjotr,

Klinkt inderdaad lekker! Het is een mooie track om in de auto te draaien, opweg naar zonnige oorden...:okdan:

Wel goed gedaan met die funky gitaartjes, het lijkt wel of je ze gesampled hebt van een 70s plaat! Klasse!!

Behalve de ontbrekende vocals (geeft niks) mis ik hier en daar de opbouw naar hoogtepunten; De fillins van de beat zijn nogal bescheiden ( bassdrum valt weg en snareroffelltje erbij ). Een harde gesamplede tromroffel zou de boel meer opzwepen denk ik?? Rakketakketakke tak...?? zoiets

Wat je nummer misschien nog leuker kan maken is een vage sweep o.i.d. erdoor, bij wijze van gimmick.

Al met al vind ik de track, ondaks deze kritiek, een geslaagd nummer, met potentie! een 8!
 
Inderdaad lekkah ja. ;)

Die EP is zeker een beetje verlegen want hij is een beetje zachtjes. Maar d'n beat is OK. (pompt wel een beetje met compressie) Maar de mix is lekker warm en strak. Goed hoor.
 
achteraf had ik inderdaad die EP wat harder kunnen zetten....als er nog ooit een remake komt zal ik eraan denken :D
 
Remixz

Remixz

Behalve deze versie is er nu ook een "Oxy-Yan Remix.." te downloaden in de database . Hij heet "Ditch That Sun E.P.":dj:
 
Hey klinkt goed hoor...zoals we gewend zijn van je Pjotr!!

Maar kheb toch even wat te zeiken :) Vind op een of andere manier het EPtje er toch niet helemaal goed invallen... kheb het idee dat ie net wat out of pitch is???? Misschien is het wat anders wat hem een beetje van de totale mix afketst hoor...weet ik ook niet precies. Hoe dan ook blijft hij me een beetje teveel aanwezig waardoor ik er niet lekker in weg kan dromen nog...

Misschien ben ik wel de enige die dat vindt hoor. De rest swingt de pan uit iig!!
 
Back
Top