Moby - Go! (Pjotr G remix)

Pjotr G

funky lid
Lid sinds
1 november 2001
Berichten
4.580
Locatie
Nieuwkoop
Jawel....vers van de pers, een techno/hardhouse remix van deze klassieker. Zoals gebruikelijk gemaakt met een Roland MC-307, een E-mu ESI4000 turbo en gemixt op een Tapco 100M.

Download hem in de DSF DB of via deze directe link:

http://Twin-x.com/fileboard/upload/Moby_-_Go_(Pjotr_G_remix).mp3


Commentaar van elk pluimage wordt op prijs gesteld!

Oh ja je volume schuif lekker ver open zetten he
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
die is DE house klassieker!!!!!!!

goede remix!

Echt wel!!!!

Toen ik de thread zag dacht ik: WOW! Meteen downloaden die hap! En ik ben werkelijk erg enthousiast na het beluisteren! Super sounds, super goede mix. Heerlijk.

Moby is sowieso al een favoriet van me en zeker dit nummer!

Pjotr, je hebt een fantastisch werkje afgeleverd! Heerlijk. Samen met dit weer kan me dag al bijna niet meer kapot!

Thanks,

Eric
 
:D :D na dat maakt mijn dag ook weer goed
 
Origineel geplaatst door Pjotr G
:D :D na dat maakt mijn dag ook weer goed

Waarheid moet gezegd worden!!!!!

Eric
 
Yep, goed werk geleverd vind ik! Heerlijk ritmisch..


Alleen..... Met het prutswerk wat Moby de laatste tijd aflevert heb ik weinig..
We are all made of stars....
:[> :[>

Hij moet niet gaan zingen, da's nie goe


Arv
 
Blijf me verbazen hoe goed je die compressie onder de knie hep. Kweet niet of je het prijs wil geven...maar ik ben opzich wel heel benieuwd hoe je de bassdrum van begin tot eind processed :) En werk je eigenlijk ook met stukjes drumloop erbij of ist puur uit eigen hand die ongelovelijk lekkere phreaky ritmische beatjes....njammmeeehjj?

Nahja ....hoe dan ook VET vet dus!!! ;)
 
loops puh...ik ben een rhythm addict geen loopjes addict. Losse sampletjes dus en sounds uit 307 (sampletjes: http://stuwww.kub.nl/~s216887/samples/DSF/ ). Ik vrees dat mijn compression technieken toch wat minder obscuur zijn als je denkt ;). De kick is eh geleend van "cosmic gate - hardcore", beetje ge-edit maar droog (hij was voor die track natuurlijk al gecompressed enzo neem ik aan) verder alleen compressie over de gehele mix m.b.v. T-racks
 
Hij is weer vet !!! Keep up the good work. ;)

P.S. Wanneer ga je weer eens een CD maken met al jou eigen songs/remixes??
 
hoh mardee? ook hier....sinds wanneer boeit het technische om synthesizers jou wat......maar goet, CD komt, als ie vol is....nog wel voor de zomer hoor :D
 
Super.. Go, Move en Feeling so real zijn de meest gemixte moby nummers met resultaat geweest! Deze bewijst het maar weer eens. Dus als je niets te doen hebt mix Move ff. Die is ook lache.
 
Origineel geplaatst door Pjotr G
loops puh...ik ben een rhythm addict geen loopjes addict. Losse sampletjes dus en sounds uit 307 (sampletjes: http://stuwww.kub.nl/~s216887/samples/DSF/ ). Ik vrees dat mijn compression technieken toch wat minder obscuur zijn als je denkt ;). De kick is eh geleend van "cosmic gate - hardcore", beetje ge-edit maar droog (hij was voor die track natuurlijk al gecompressed enzo neem ik aan) verder alleen compressie over de gehele mix m.b.v. T-racks

Ff om misverstanden te voorkomen... ik vroeg me af of je loopjes gebruikt omdat ik op het forum steeds meer merk dat mensen dat doen terwijl ik dat zelf nooit doe... maar als je dan van die vette nummers hoort waar mensen wel loopjes gebruiken vraag ik mijzelf af of ik wel goed bezig ben ;) Goed te horen dat er nog meer puristen zijn ;)

Goeie kick dan! En alsnog goed gemasterd!!
Ik heb nog nooit een bassdrum gevonden die ik echt 100% goed vond. En zeker niet uit synths helaas... misschien moek eens wat samples gaan bewerken met compressie en kijken wat ik het leukst vind!
 
Ik bedenk me opeens datik een jaar of tig geleden ook al eens een go remix heb gemaakt, niet dat ik die hier ga uploaden, daar is ie nu te slecht voor, maar misschien een remix van een remix....

hmmmmmmmmmmm interesse iemand?

dan ga ik wel aan de slag ;)
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
hmmmmmmmmmmm interesse iemand?

dan ga ik wel aan de slag ;)

Ech wel! Kun je die Karma er ook ingooien meteen? Ben benieuwd!

Eric

p.s. Wat heb je een gave avatar opeens?
 
Origineel geplaatst door bambamstudio


hmmmmmmmmmmm interesse iemand?

dan ga ik wel aan de slag ;)

Tuurlijk! altijd :)
 
yep...maar de ouwe versie willen we ook horen ;)
 
Origineel geplaatst door Pjotr G
yep...maar de ouwe versie willen we ook horen ;)

krijgen we nu een moby remix contest, want dan doe ik ook wel mee!!:)
 
Back
Top