• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Veel analoog te ruil.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Jena_mu6

Ouwe rot
Lid sinds
27 februari 2002
Berichten
3.527
Locatie
Rotterdam
Hi allemaal,

ik zit ff in een analoge compositie dip........oftwel ik gebruik m´n analoge spullen niet zoveel meer.

Ik twijfel al een tijdje om een aantal zaken weg te doen, maar ik wil liever niets verkopen, want dan verdwijnt het geld weer aan allerlei andere niet muziek gerelateerde zaken.

Dus ik wil onderstaande zooi ruilen...........

Korg MS10
Korg SQ10
Juno 6
CR78 met midi2 sync
Yamaha sy1
Puls plus
Yamaha cs15
Teisco 100f
Boss dr55
Electric mistress analoge flanger
Moog the rogue

alles in goede staat.

OK wat zoek ik:
-modulaire synth (doepferk, AS, Vostok.....whatever)
-Emu command station
-EMU sp1200
-TR 808
-div oude drummachines
-andere analoge synths
-voice boards voor me karma
-mischien een mpc
-Clavia modular
-en alles wat ik nog vergeten ben..................ik sta dus open voor suggesties.



Nogmaals alleen ruilen en de waardes moeten wel een beetje overeenkomen, hoewel ik in sommige gevallen wel bereid ben er wat extra´s tegenover te stellen(voor een leuke modulair bv).

Het hoeft niet weg....en ik verkoop dus niets...............


Ben benieuwd........

Groetjes,

Jean
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top