• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Vintage manuals en klein analoog spul

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

VintageWorks

Ouwe rot
Lid sinds
7 september 2007
Berichten
3.183
Locatie
Rotterdam
Vorige week verhuisd, dit is 'over' en mag dus weg:

- Boss RPW-7, power supply voor de oude micro rack series. Prijs: 50 Euro.
- Boss RRV-10 met originele Boss adapter, digital reverb met stereo outs. Klinkt echt goed, met een lekkere plate reverb erop ook. Prijs: 100 Euro.
- Teisco 6 channel mixer. Gekocht hier op sf, praktisch niets mee gedaan. Wat knoppen die kraken. Leuke analoge mixer met spring reverb zoals op de Pearls van weleer. Prijs: 100 Euro.

Verder nog wat manuals / flyers / prijslijsten / overlays:

- ARP 2500 manual, in zeldzaam mooie staat. Ik weet inmiddels hoe de ARP werkt, de manual kan ik wel missen. Prijs: 85 Euro.
- Yamaha CS-50 Service manual met alle schema's. Prijs: 35 Euro.
- Boss VT-1 manual (uitklapbaar). Prijs: 10 Euro.
- Roland Juno 60 manual, een geprintte versie. Prijs: 5 Euro.
- Yamaha CE20 Service manual met alle schema's. Prijs: 10 Euro.
- Yamaha CS20M / CS40M manual, flyer en data cassette. Prijs: 35 Euro.
- Yamaha DX7 manual en DX-series folder (oa DX1). Prijs: 10 Euro.
- Roland MC-303 manual. Prijs: niks
- Roland SH-2 Service notes met alle schema's. Prijs: 15 Euro.
- Roland RS-09 Service notes met alle schema's. Prijs: 15 Euro.
- Eminent/Solina folder met uitleg over de merken en orgels. Prijs: 5 Euro.
- Yamaha CS-60 Parts list, gekopieerd. Prijs: niks.
- EMS Synthy AKS-80 folder met prijslijst in DM van alle EMS-producten destijds. Prijs: 15 Euro.
- EMS Vocoder System folder, gaat met name over de EMS 3000. Ik heb twee identieke folders. Prijs per stuk: 10 Euro.
- EMS Rehberg Logik Synthesizer folder. Prijs: 10 Euro.
- Moog the Rogue manual, geprint. Prijs: 5 Euro.
- Teisco 100F overlays, twee stuks. Prijs: 5 Euro.
- Korg Micro Preset synthesizer overlays, vijf stuks: 10 Euro.

Foto's van de mixer en boss apparaatjes komen eraan. Alle manuals e.d. zijn excl. verzendkosten. Ik geef de voorkeur aan alles in 1 keer verkopen/ophalen. Als je wilt ruilen, moog of mutron is altijd goed.
 
Boss RPW-7 is al opgehaald, cs60 parts list is weg en 1 EMS vocoder folder is weg. Bij deze wat foto's van de rrv-10 en de teisco mixer.

Komt nog bij een op maat gemaakte en met fluweel beklede flightcase voor een Nord Lead 1, 2 of 3 of een Nord Wave. Ze zijn allemaal even groot en passen dus allemaal. De case is als nieuw. Prijs: 100 Euro.
 

Attachments

  • P1010129.jpg
    P1010129.jpg
    87,1 KB · Bekeken: 77
  • DSC03888.jpg
    DSC03888.jpg
    39,1 KB · Bekeken: 75
  • DSC05075.jpg
    DSC05075.jpg
    61,4 KB · Bekeken: 75
  • DSC05073.jpg
    DSC05073.jpg
    86 KB · Bekeken: 77
Doe deze maar dicht. Mocht je je bedenken voor de mixer of boss, laat het dan even weten. Zou zonde zijn als ik ze op Ebay moet slijten.

:slotje::slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top