• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Digisound modular te ruil/koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

synthiaks

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
17 Maart 2002
Berichten
6.515
Locatie
Hyperspace
Ik zit er aan te denken om m'n Digisound 80 weg te doen.

Het systeem heeft:
1xPowermodule
1xTriple lfo (gebaseerd op de lfo/mg van de Korg ms20)
1xExternal input met envelope follower. (minijack en normale jack)
1xSample&hold/clock/noise generator
2xVoltage controlled oscillator met individuele outputs voor elke golfvorm en 2 gemengde outputs, Osc Sync (hard/soft)
1xVoltage controlled state variable filter (bandpass/highpass/notch en lowpass filtertypes!!)
1xDual voltage controlled amplifier
1xVoltage controlled enevelope generator
1xDual envelope generator
1xVoltage controlled lowpass filter, ontzettend mooi filter gebaseerd op de CEM 3320 en o.a. gebruikt in de Synthex
1xKey processor

Het systeem is gebouwd door een ervaren iemand uit Engeland en de vco's zijn perfect afgesteld.
Erg tof om een bestaand systeem met minijacks uit te breiden en zeer geschikt als wrede filterbank met maximaal 5 lfo's, envelope follower en 2 filters!!

Inclusief een stapel artikels, schema's en een zak met reserve knoppen en spullen om zelf patchkabels te maken.

Ik speel liever met (poly) synths met een vaste configuratie en toetsen, voor modulair geweld heb ik m'n synthi dus wil ik hem graag ruilen tegen een mooie synthesizer of wil ik hem misschien wel verkopen.

ik dacht zelf aan 800-1000 euro maar wil hem het liefste ruilen tegen een mooie analoge (poly)synth. Kom maar met een voorstel!!
 

Attachments

  • d80left.jpg
    d80left.jpg
    77,9 KB · Bekeken: 65
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top