cubase sx tweede hands?

sirius

Ingeburgerd
Lid sinds
14 juli 2004
Berichten
30
Locatie
Den Haag
Is het verstandig om in te gaan op een aanbieding cubase sx over te nemen van iemand anders.

Kom je dan niet in de knoei met registratie enz.
 
Heb laatst een tweedehands cubase vst gekocht en als je de prijzen ziet waarvoor je ze kan kopen zou ik het wel doen.
Heb eigenlijk geen idee hoe dat gaat met registratie al heb ik wel zo'n kaart dr bij gekregen...Toch wel legaal denk ik..:smeris:
 
Ik heb mijn Cubase SX licentie 'n tijd geleden verkocht, net toen SX2.0 uit was (mijne was een SX1 versie). De koper kreeg mijn dongle en de hele papierwinkel mee, en heeft zelf de rest geregeld.

Even daarvoor had ik 'n tweedehands Logic Platinum 5 licentie gekocht voor 350 euro. Ik kreeg eveneens 'n dongle en 'n berg papieren waar je niet zoveel aan hebt. Ik heb Mopro (de NL importeur) 'n mailtje gestuurd met daarin mijn gegevens en de gegevens van de koper, plus het nummer van de dongle enzo. Toen ik dat gedaan had kon ik een upgrade naar Logic Pro kopen voor 215 euro. Je krijgt dan alle handleidingen en het hele pakket net zoals dat voor €999,- ofzo in de winkel ligt.

Met andere woorden: tweedehands software kopen kan ik je aanraden. Je krijgt hetzelfde als in de winkel voor veel minder geld en slijtage etc. is niet van toepassing. Het gezeik met registreren enzo bleek mij (bij Mopro en Emagic) alles mee te vallen - twee mailtjes en klaar.
 
het is wel het allerbelangrijkste dat je het op jou naam kan registreren. Bij cubase betaal je namelijk niet zozeer voor het pakket zelf maar voor het gebruik van de software. Als je tweedhands koopt dus eerst uitzoeken of je het op jou naam kan zetten, anders kan je in de toekomst moeite krijgen met goedkoop upgraden en dat soort zaken.

/0
 
Back
Top