Derde Elektrische Kerkmiddag in Beverwijk, 29-01-2023, 12:00 - 17:00

Fonograaf

Stamgast
Lid sinds
19 mei 2014
Berichten
159
cropped-headerTjarkovanderPoll.jpg


Zo Synthers, ik heb de datum & tijd voor de derde editie! Zie boven en wees welkom.

De Tweede Elektrische Kerkmiddag was een gezellige boel. Er is veel gekletst en gemusiceerd. Zo'n 10 bezoekers gehad, waaronder een forumlid, Frnky's! Gaaf dus. Het was koud, maar die gingen we te lijf met een kleine ruimte die ik verwarmd had. Daar kon je pauze nemen en opwarmen. En de koffie en thee hield onze handen warm.

Hier is een sfeerimpressie te beluisteren:



En voor de volgende keer geldt weer het volgende:

Neem je drumcomputer, synthesizer, laptop of andere apparatuur mee, plug ze in en we gaan proberen ter plekke klanken en muziek te maken. Als je weinig ervaring hebt, is dat geen probleem, ook kletsen en leren over muziek en apparatuur hoort bij de opzet. De Elektrische Kerkmiddagen hebben laagdrempeligheid als uitgangspunt.

We hebben een mixer met jack aansluitingen. Neem zelf je audiokabels mee. En we gebruiken midi om te synchroniseren. Dus neem een midikabel mee als je elektronische apparatuur hebt die je wilt synchroniseren.

Hoewel de basis van de klanken en de muziek elektronisch is, staan we open voor akoestische instrumenten. In de bovenstaande video valt de in de kerk aanwezige concertpiano veel te horen. En er wordt een stukje saxofoon gespeeld!

Er zijn consumpties te koop waarmee je de Vereniging Grote Kerk, die deze middagen mogelijk maakt, enorm steunt!

Toegang en deelname is gratis.

Je bent natuurlijk ook welkom als je alleen wilt komen kijken (en luisteren).

Adres: Kerkstraat 37a, Beverwijk. De Wijkertoren is niet te missen ;-)
 
Komende zondag is 't weer zover! De eerste wintereditie van de Elektrische Kerkmiddagen. Het wordt aanstaande zondag waarschijnlijk iets warmer, dus dat is mooi. En ik ga weer een lokaal warm stoken zodat je daar even kan zitten om op te warmen. Koffie en thee zullen daarbij ook helpen. In de kerk zelf blijft het koud, dus trek wat warms aan. Tot horens!
 
Back
Top