geluid opnemen met e-mu 0404?!

Dione je bent een schat, ik ga 1oktober als ik met Endymion en Catscan sta te draaien, heel veel plaatjes van jou op zette :P :P :P

Ik heb nog geen flauw idee wat die aux sends en returns allemaal zijn of waar ze voor dienen... maar het werkt wel nu :)

Ik heb zoals hierboven in het plaatje mn L en R record strips hard naar links en rechts gepanned, en dan de aux1 bussen opengezet..

en dan in het main(?) gedeelte op send 1 alles doorgestuurd naar Wave L/R

ik heb nu alleen wel bij harde volume dat ik een soort flanger effect krijg als ik aant draaien ben (en dus aant opnemen ben)
maar dit komt door mn opstelling

ik zal mn opstelling es proberen te tekenen zometeen, da's wel grappig om te zien trouwens :)

thnx again :okdan: :halleluja
 
dat 'flanger' zal wel komen omdat je monitor uitgang ook signaal geeft....moet je die ff uitzetten...
als ie het ook opneemt is het iets anders.....

voor de rest : graag gedaan....:biertje:
 
ja klopt idd

omdat dus t originele signaal + het signaal door de line-in (met vertraging van waarschijnlijk 0,5ms want t is een hele scherpe flanger) door dezelfde speakers komen... majah dat kan ik door mijn opstelling dus niet uitzetten :)

(ff tekenen)
 
stomme fout van mij... ik kan gewoon de pc uitgang muten op mn mixer als ik aant recorden ben natuurlijk :) (nu geen flanger meer dus :P)

ahfijn dit is dus de opstelling (beetje omslachtig opgebouwd misschien,, maar het werkt wel :biertje: )
setup.gif
 
Origineel geplaatst door Coady
stomme fout van mij... ik kan gewoon de pc uitgang muten op mn mixer als ik aant recorden ben natuurlijk :) (nu geen flanger meer dus :P)


Dat had ik al gezegd ja :) beter lezen, dat scheelt weer een hoop problemen :)

TIP: als je niet gaat recorden, MUTE dan toch de kanalen in de mixer waar je record signalen binnenkomen, anders kun je van die flanger effecten krijgen. ik record bijvoorbeeld via m`n line-out van m`n mixer, maar ik luister ook via een kanaal van dezelfde mixer. Misschien wat vaag uitgelegd. Maar anders kan het iig bij mij gaan flangeren/piepen bij hoog volume.
 
Back
Top