• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

edp heeft weer wat te koop staan

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

EDP

elke dag pannekoeken
Lid sinds
1 februari 2002
Berichten
4.475
Locatie
Roffa
hmm ik verkoop (of ruil de volgende dingen)

terratec EWS 88 D.
pci adat kaart voor pc 1 x adat of optical s/pdif. 1x coaxiaal s/pdif dus maximaal 10 in/out plus nog een stereo out (1/4 jack) voor systeem geluidjes.
ook nog is twee losse midi in/out dus 32 kanalen.
heb hem zelf gebruikt samen met een 01v later met de 02r.
compleet in doos met handleiding en cd en midi kabel.
E225.-

Elektron Sidstation.
ik kan er niet echt mee werken (menutjes he) dus daardoor staat ie een beetje als leuke opvulling. Maar wel een bizar vet en smerig geluid. heeft een audio ingang en zelfs een uitgang;) ;) . verder valt er eigenlijk weini over te vertellen ik denk dat iedereen hem wel kent.
heb niet de doos meer maar wel de boekjes en de voeding.
E550.-


al dit moois wil ik verkopen tegen wat euros maar ben ook geinteresseerd in een ruil met een fs1r of de waldorf xt.
 
als het geluid toch bizarvetheftigsmerigranzig klinkt, dan LEER je er toch mee werken, of zie ik dan nu verkeerd?

het is dat mijn accountant over m'n rug meekijkt, want anders...
 
Origineel geplaatst door krz
als het geluid toch bizarvetheftigsmerigranzig klinkt, dan LEER je er toch mee werken, of zie ik dan nu verkeerd?

het is dat mijn accountant over m'n rug meekijkt, want anders...

nou ja wat zal ik zeggen.. ik ben lui. als ik niet met een knop bij een een functie kan komen.. na ja
ik hem ook een beetje in een opwelling gekocht..

ja die accountants he vervelende mensen soms, misscien moet je een straatverbod aanvragen tegen hem;)
 
Menuutjes lastig? Vreemd.. Ik vind ze werelds! Die nul-menuts zijn super handig. Maar goed. Ik heb geen geld anders zou ik hem weer kopen.
 
het is dat ik niet van 200 euro in de maand kan leven, want anders... grrr...:stupid
 
o ja dat vergeet ik nog helemaal heb ook nog een:

doepher mcv4 midi-to-cv/gate convertor. heb ik ooit gekocht voor mijn ms10. 4Xcv 1Xgate midi in/thru.

met adapter en handleiding
 
Origineel geplaatst door mono-poly
ik had eigenlijk gehoop dat je een edp te koop had
maar wat moet je voor die doepfer hebben?

groetjes dennis 8)

als ik als een echte edp vind (wasp) hou ik hem lekker zelf:)

maaruh 90 eurotjes .
 
gelijk heb je met een wasp als ik er ook ooit is 1 krijg voor een eerlijke prijs doe ik het zelfde.
ik ken dus 4 synths aansturen met die doepfer ?
 
Origineel geplaatst door mono-poly
gelijk heb je met een wasp als ik er ook ooit is 1 krijg voor een eerlijke prijs doe ik het zelfde.
ik ken dus 4 synths aansturen met die doepfer ?

nee helaas niet. hij heeft 4 cv en een gate. voor bijvoorbeeld een ms10 (waarvoor ik hem gebruikte) heb je de gate en een cv nodig voor de aansturing van het geluid (nootwaarde) de andere drie voor parameters zoals het filter, volume of wat dan ook..
 
hmm... die sidstation is wel verdomd interessant. ik wou dat ik het geld had (maar ik geloof dat dat de algemene tendens is van deze thread ;) )
 
ja ik vindt het leuk dat jullie hem allemaal willen maar is er ook iemand met geld?
 
Origineel geplaatst door Sander02
MCV4 heeft dus 4 cv en een gate. geldt dat ook voor de MCV24? hoeveel gates heeft die dan?

kan je toewijzen geloof ik, maar dat boeit niet echt daar gaat dit topic niet echt over
 
Ik wil die die midi/cv wel voor 90 euros!

Stuur me een pb als je hem nog kwijt wil!

(probeerde jouw een pb te sturen maar je mailbox zit vol)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top