• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

prophet, an1x, ews88d, sidstation te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

EDP

elke dag pannekoeken
Lid sinds
1 februari 2002
Berichten
4.475
Locatie
Roffa
he iedereen heeft toch zijn vakantie geld gehad?

na ik heb nog steeds het een en ander te koop staan.

1 an1x
2 prophet 600
3 sidstation
4 terratec ews 88 d

alle in goede staat (bij an1x is de verf rond de cutoff een beetje weg) ( bij de prophet is ooit een hoekje van een wiite toets afgebroken, is gelijmd)
maar verder zijn ze goed

de prophet is ongeveer 1 1/5 jaar geleden ook technisch nagekeken.

alles met handleiding.

de terratec zelfs compleet met doos boekjes cd en midi kabel.

alles voor harde euros of ruilen tegen
nord micro modular
waldorf xt
fs1r

mail je bod. dan komen we er wel uit
 
Origineel geplaatst door nick nova
Is de prophet 600 qua sound te vergelijken met de prophet 5, enkel minder mogelijkheden?

Tis een beetje met een P5 rev3 te vergelijken maar beslist niet met een rev1 of 2. Hij beviel mij iig prima, alleen het filter stond me niet zo aan.
 
Zoals al es eerder werd gezegd op dit forum, als je het typische SCI-soundje zoekt, dan heb je aan de Prophet 600 een goeie !

equate
 
Ik ook niet, maar als EDP aan gespreide betaling doet wil ik er nog wel over nadenken. ;)
 
Kijk, ik kan natuurlijk mee gaan bieden... :) maar ik heb eigenlijk op korte termijn geen SID nodig (klinkt raar) Ik heb nog zoveel rommel wat nog uitgezocht moet worden.


Arv
 
hmm ik vindt het filter juist geweldig van de prophet in combinatie met de poly mod kun je er de meest rare dingen mee maken wat ik heel positief vindt van een synth als iemand geinterreseerd is wil ik wel wat sampletje uploaden.

o ja prijzen zijn idd vraagprijzen denk je een betere prijs te weten moet je het gewoon zeggen. en ruilen ben ik ook heel erg in geinterreseerd
 
Origineel geplaatst door EDP
hmm ik vindt het filter juist geweldig van de prophet in combinatie met de poly mod kun je er de meest rare dingen mee maken wat ik heel positief vindt van een synth als iemand geinterreseerd is wil ik wel wat sampletje uploaden.

no offence, 'tis gewoon een kwestie van smaak.
Heb de P600 destijds als betaalbaar alternatief voor een P5 gehad, dat zegt toch wel iets denk ik :geslaagd:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back
Top