Akai Boreas

search64

Ouwe rot
Lid sinds
6 september 2003
Berichten
1.344
In de sound on sound van juli staat een advertentie van Akai, met een nieuwe sampler genaamd Boreas. "Latest in a long line of classic Akai hardware samplers of unsurpassed heritage"

Er staat iets bij van coming soon en "if you were into the S950, S1000, S3000, Z4 and Z8, you will love the Boreas".

Op internet is er nagenoeg niets over te vinden.
 
Een ploatje:
 

Attachments

  • boreas01.jpg
    boreas01.jpg
    6,5 KB · Bekeken: 52
Hijs net zo blauw als de andere Akai-units tegenwoordig zijn dus niet zwart.

Desalniettemin is die zipdrive een beetje jammer.
 
Lets hope the Boreas is not so boring as their other samplers....;)
 
Ja blauw inderdaad... Maarreh, echt spectaculair anders ziet ie er niet uit. Ben benieuwd wat ze er voor de verkoop aan "bijzondere" features in hebben gestopt. Niet dat ik hem ga aanschaffen...

Toch leuk dat Akai voet bij stuk houdt met hardware samplers!:okdan:
 
'The Akai Boreas is a z4/z8 based sampler, with a new look.'

Niets tot weinig nieuws.. ouwe kut samplers.. 8o)
 
Omdat Akai toch nog met een Hardware sampler op de markt komt vind
ik wel nieuws...
 
Gewoon een Z met een ander kleurtje,aan een dumpprijs,laat maar komen
 
Nu past hij iig beter bij de VZ8! Maar was een aangepast frontje voor die ZIP nu zo moeilijk?

Hij is blijkbaar wel volledig uitgebreid ( zoals een Z8 ). Is er trouwens al iets bekend qua prijs?
 
Laatst gewijzigd:
Het lijkt wel een auto met zo'n naam en zo bizar weinig extra's tov oudere model.
 
Ik wil niet over triviale zaken zeuren, maar als er dan toch zo weinig nieuw aan is, had hem dan weer mooi beige gemaakt... op z'n minst... Maar ik ben blij dat er voor zover we vooralsnog kunnen zien geen gimmicks ingestopt zijn.

De naam is toch het beste nieuws schijnbaar.
 
ziet eruit als een z4 met een ander kleurtje en een zip drive die er kleurgewijs lukraak is ingezet.
de specs zien er in die zin beter uit dat er nergens 'optional' bijstaat. als de prijs rond die van de z4 ligt, is dat een goeie deal natuurlijk, want al die uitbreidingen jagen je toch stevig op kosten...
 
Het lijkt wel een auto met zo'n naam

lol:D

maak nu een proefrit in de nieuwe Akai Boreas 1.9 TDI. Standaard met 17inch velgen en een pioneer hi-fi set
 
Back
Top